MARKETING SLUŽEB 1. Podmínky předmětu Ing. Ondřej Mikšík PEM Podmínky předmětu ØPovinná účast na seminářích (min. 50 %) ØSemestrální projekt ØZápočet C:\Users\Veronika\Desktop\vykricnik.jpg C:\Users\Veronika\Desktop\stiahnuť.jpg Semestrální projekt I › ›MARKETING MIX V OBLASTI SLUŽEB › ›Porovnání vybraných prvků marketingového mixu dvou subjektů působících v oblasti služeb. ›Je možné zmínit, jak byly prvky marketingového mixu ovlivněny pandemickou situací. C:\Users\Veronika\Desktop\stiahnuť.jpg ØKaždý tým (5 studentů) si zvolí 2 společnosti, které lze chápat jako přímé konkurenty. ØPorovnání 5 prvků z MM služeb „7P“ u zvolených společností. ØMožnost zmínit vliv pandemické situace na tyto prvky. ØPrezentace by měla být zaměřena především na praktickou ukázku využitých prvků MM ve službách. ØCílem není prezentovat teorii! ØPrezentace by měla trvat cca 20 minut. ØDesign prezentace není stanoven – důležité je zaujmout. Semestrální projekt II ØForma prezentace – čtyři studenti prezentují zvolené prvky MM u společností (dva studenti za každou společnost) a pátý člen týmu moderuje a vytváří interakci s publikem (otázky, diskuze). ØOstatní účastníci semináře nejsou pasivní, vstupují do diskuze a prezentované společnosti hodnotí. ØOdevzdání – prezentaci vložit do IS ve tvaru: prijmeni_nazevfirmy (smutna,zly,vesela_DM_TETA) ØKontrola PLAGIÁTORSTVÍ. Semestrální projekt III C:\Users\Veronika\Desktop\stiahnuť.jpg Ø ØHodnocení projektu: › Ø Ø Ø Ø Ø Ø › Vhodná interpretace zvolené problematiky – představení společností, popis pěti prvků marketingového mixu služeb 10 bodů Zajímavost (videa, obrázky), projev (čtení x spontánní) 2 body Stručnost, dodržení času, kooperace v týmu, interakce s publikem 1 bod Grafika prezentace, celkový dojem 2 body CELKEM 15 bodů Hodnocení C:\Users\Veronika\Desktop\stiahnuť.jpg Na závěr... ›„Kvalita znamená dělat to dobře, i když se nikdo nedívá.“ › ›Henry Ford ...hezký zbytek dne! J