I. Organizační záležitosti, představení kurzu v systému IS,
seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní
marketingová terminologie v oblasti finančních služeb, seznámení s
obsahem kapitol 1 - 2 studijního textu.
K prostudování kapitol 1 - 2 studijního textu budete potřebovat cca.: 3 hodiny.
- Úvod do problematiky marketingu finančních služeb - Jaký je dnešní zákazník? Jaká je dnešní finanční instituce?
- Subjekty na finančním trhu.
- Vlastnosti finančních služeb. Marketingový mix ve finančních službách.
- Segmentace, targeting a positioning na finančním trhu. Privátní bankovnictví.
- Chování retailových zákazníků na finančním trhu.
- Finanční arbitr. Finanční gramotnost.
Nezapomeňte vždycky popřemýšlete nad uvedením praktických příkladů z finančních služeb k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)