Seznámení s obsahem kapitol 3 - 7, 9 studijního textu.
K prostudování kapitol 3 - 7, 9 studijního textu budete potřebovat cca.: 4 hodiny.
- Produkt jako finanční služba. Cross-selling x Up-selling. Životní cyklus finančního produktu. Inovace a zavádění nových finančních produktů.
- Druhy a trendy v oblasti platebních karet.
- Typy cen a základní cenové strategie v oblasti finančních služeb.
- Možnosti distribučních kanálů finančních služeb. Technologická distribuce. Nové trendy a netradiční formy poboček.
- Interní a externí materiální prostředí. Význam a úloha merchandisingu, POP materiály a senzorického marketingu v komunikaci se zákazníkem.
- Specifika marketingové komunikace finančních služeb s využitím nástrojů marketingového komunikačního mixu a alternativních forem.
Nezapomeňte vždycky popřemýšlete nad uvedením praktických příkladů z finančních služeb k uvedeným pojmům - bude se Vám to hodit u zkoušky :-)