- Sylabus: odkaz na sylabus kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
- Rozvrh, vyučující (vč. odkazu na osobní karty), souhrn kurzu (zkoušky, body ...) naleznete po přihlášení do IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídku u daného kurzu.
You are currently viewing the whole syllabus; go back to default view.
The speed of loading and viewing the syllabus may be slower when showing a large amount of content.
Blok 1 - organizace výuky, komunikace, hodnocení
1. Tutoriál
Úvod do mezinárodního marketingu, jeho podstata a specifika
Mezinárodní marketingové prostředí kulturní a sociální
Mezinárodní marketingové prostředí ekonomické, právní a politické
2. Tutoriál
Mezinárodní výzkum trhu
Segmentace zemí a výběr cílového trhu
Strategické plánování v mezinárodním marketingu
Obchodní metody a formy vstupu na zahraniční trh
Mezinárodní výrobková strategie
3. Tutoriál
Mezinárodní cenová politika
Mezinárodní distribuční politika
Mezinárodní komunikační proces
Mezinárodní marketing ve službách
Podmínky absolvování předmětu
1. Zpracování seminární práce ve skupinkách a její odevzdání zde v IS do 15.5. (viz samostatný dokument o SP ve složce Složky materiálů - 1. tutoriál). Práci odevzdává za tým jeden student. Název souboru: příjmení_příjmení_příjmení_Název firmy. Po akceptování SP se student může přihlásit na zkoušku (závěrečný test).
2. Absolvování závěrečného testu, jehož minimální počet bodů bude činit 60 % z celkového počtu bodů.
Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:
- pro veřejnou komunikaci mezi studenty nebo studenty a vyučujícím můžete využít diskuzní fórum: Novinky a obecná komunikace
- vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnout on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
- ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční (on-line) výuku
Další možnosti IS související s komunikací a informacemi
- spolupracujte s kolegy nebo pomáhejte kolegům prostřednictvím sdílení svých materiálů, poznámek atp. v Poskytovně (viz. nápověda: Mohou materiály vystavovat i studenti? )
- nechte si zasílat oznámení o změnách ve vybrané složce předmětu (viz nápověda: Jak získám informace o nově vložených souborech?)
- informace o bodování nebo známkování naleznete v průběhu semestru v poznámkových blocích.
Povinná:
MACHKOVÁ, H., 2015. Mezinárodní marketing. Praha: Grada
Publishing. ISBN 978-80-247-5366-9.
STARZYCZNÁ,
H. a M. STOKLASA, 2020. Mezinárodní marketing. Karviná: OPF SU.
Doporučená:
CATEORA, P. R., M. C. GILLY a J.
L. GRAHAM, 2019. International marketing.
New York: Mc Graw Hill. ISBN 978-1260547870.
TERPSTRA, V., J. FOLEY A R. SARATHY, 2016. International Marketing. Naper Publishing Group. ISBN 978-0981729381.
Blok 2 - tutoriál 1
1. tutoriál pokrývá oblasti - požadavky a přístup ke studiu, podstata mezinárodního marketingu, mezinárodní marketingové prostředí - ekonomické, politické a právní, kulturní a sociální. Dále zde najdete formulaci dobrovolného úkolu 1 a 2.
Tyto oblasti naleznete v první 3 prezenčních prezentacích. Ve studijní opoře zahrnují 4 první témata a ve složce materiálů.
Blok 3 - tutoriál 2
2. tutoriál pokrývá oblast - formy vstupu na zahraniční trhy, strategie v mezinárodním prostředí a marketingový výzkum v mezinárodním prostředí.
Tuto oblast naleznete v druhé prezentaci nazvané MM 2. tutoriál - formy vstupu, strategie, výzkum.
Blok 4 - tutoriál 3
3. tutoriál pokrývá oblasti - marketingový mix v mezinárodním prostředí, tedy produktové politiky v mezinárodním marketingu, dále cenové, distribuční a komunikační.
Tyto oblasti naleznete ve třetí a čtvrté prezentaci nazvané MM 3. tutoriál - marketingový mix.