Mezinárodní marketing Rámcový harmonogram na LS akademického roku 2021/2022 Plán Struktura předmětu: 2+1 Přednášky 1 / 24.2 Úvod do studia Význam předmětu pro absolvovaný obor Podstata mezinárodního marketingu a jeho specifika Téma: Starzyczná 2/ 3.3 Téma: Mezinárodní marketingové prostředí ekonomické, právní a politické Starzyczná 3/ 10.3 Téma: Mezinárodní marketingové prostředí kulturní a sociální Starzyczná 4/ 17.3 Téma: Mezinárodní výzkum trhu Stoklasa 5/ 24.3 Téma: Segmentace zemí a výběr trhu Stoklasa 6/ 30.3 Téma: Strategické plánování v mezinárodním marketingu Stoklasa 7 / 7.4 Téma: Obchodní metody a formy vstupu na zahraniční trh Stoklasa 8 /14.4 Téma: Mezinárodní výrobková strategie Stoklasa 9/ 21.4 Téma: Mezinárodní cenová politika Stoklasa 10/ 28.4 Téma: Mezinárodní distribuční politika Stoklasa 11/ 5.5 Téma: Mezinárodní komunikační proces 12 / 12.5 Téma: Mezinárodní marketing služeb Stoklasa 13/ 19.5 Časová rezerva, případně jen semináře