Mezinárodní marketing Výzvy k mar. mixu Ing. Ondřej Mikšík •1 Výzva k produktu. • •2 Výzva k distribuci. • •3 Výzva ke komunikaci. • •4 Úkol Birel Obsah semináře csvukrs •Češi! •Svébytný národ v srdci Evropy. 1 Výzva k produktu csvukrs •Pochopte se/nás/Čechy J • •Pochopte cílovou zemi. • •Navrhněte, dle všeho z přednášky o produktu, jak by měl vypadat typicky český řetězec rychlého občerstvení v cílové zemi. (jde nám čistě o produkt/službu, ne o ceny/komunikaci/apod.) • Úkoly csvukrs 2 Výzva k distribuci •Potřebujeme nastavit distribuci! • •https://www.meduse-pipes.com/ • •https://www.bohemiacrystal-eshop.com/oblibene-kolekce/brousene-sklo/?gclid=Cj0KCQjw1Iv0BRDaARIsAGT WD1sgaEShwnQs-smHMJBcsvGsjOe29r69Hzlv4lz1deGZe3-zLXX4c00aAsdLEALw_wcB • •Úkoly: pochopte produkt, cílovou zemi, jak v dané zemi nastavíme distribuci? csvukrs •Američtí vědci zjistili, že při listování časopisem strávíme 1 vteřinu nad stránkou rozhodováním, zda si ji přečteme! •Úkol: využijte model AIDA pro navržení celostránkové reklamy. • 3 Výzva ke komunikaci csvukrs 4 Úkol Birel •Co to je. • •Představte si, že je to novinka, prodává se jen v ČR, chceme to dostat do světa. • •Které evropské země zvolíme a proč? •S jakou hodnotou budeme vstupovat na trh? •Jak tomu přizpůsobíme komunikaci? •Jak nastavíme cenu? •Kde by měl být dostupný? csvukrs