Obchodní organizace Požadavky absolvování předmětu a hodnocení Doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D. Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Struktura výuky a požadované znalosti Přednášky a samostatné studium doporučené literatury Znalost aktuální situace v obchodě a maloobchodě Aktuální data k obchodu www.socr.cz Literatura ke studiu: STARZYCZNÁ, H. a R. BAUEROVÁ, 2021. Obchodní organizace. Karviná: SU OPF. STARZYCZNÁ,H. 2014. Obchodní organizace. Karviná: SU OPF MULAČOVÁ, V. a MULAČ, P., 2013. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada. CIMLER, P. Retail management. (vybrané kapitoly) Praha: VŠE, 1997 (2007,2009) PRAŽSKÁ,L.,JINDRA, J. a kol. 2002. Obchodní podnikání. Praha: VŠE. Zamazalová, M. 2009. Marketing obchodní firmy. + odborné periodikum: Zboží & Prodej + internetový zdroj http://retailnews.cz/ lAbsolvování průběžného testu – (20 bodů, dobrovolné) lAktivity - 20 bodů (16 bodů ze seminářů a 4 body z přednášek) lPísemná forma zkoušky (60 bodů) l Předpoklad absolvování předmětu Celkové hodnocení studenta lA (1) 100 - 95 bodů lB (1-) 94 - 89 bodů lC (2) 88 - 80 bodů lD (2-) 79 - 70 bodů lE (3) 69 - 60 bodů lF (4) 59 - 0 bodů lCelkové hodnocení: všechny součásti lA (1) 100 - 93 bodů lB (1,5) 92 - 85 bodů lC (2) 84 - 77 bodů lD (2,5) 76 - 69 bodů lE (3) 68 - 60 bodů lF (4) 59 - 0 bodů