Podnikání na internetu Přednáška č. 4 doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D. suchanek@opf.slu.cz E-commerce systém •E-commerce systém •Cíle e-commerce systému •Části e-commerce systému •Komunikační rozhraní •Komunikace zákazník & IS •Komunikace prodejce & kooperující dodavatel •CRM •Úkoly CRM •ERP • • IS/IT – efektivita e-business* *http://docplayer.cz/2329639-Implementace-crm-systemu-v-podniku-pripadova-studie.html IS/IT – efektivita e-business* *https://www.kicero.cz/nakupni-cykly/ Fáze nákupního cyklu •Potenciální zákazník o produktu neví – ještě si neuvědomil svojí potřebu •Uvědomění si potřeby – již zjistil, co potřebuje a vyhledává informace •Zjišťování informací – získává všeobecné informace o produktech z dané oblasti •Učení se o produktu – zjišťuje detailní informace o produktu, který si vybral • • Fáze nákupního cyklu •Výběr před nákupem – rozhoduje se mezi několika finálními produkty a kde nakoupí •Finální nákup – provádí objednávku, nakupuje •Opakovaný nákup – zákazník je s produktem spokojen, nakupuje dále a doporučuje dále • • IS/IT – efektivita e-business