Nákupní marketing PEMBPMPU

Organizace výuky, komunikace, hodnocení, ...

Rozcestník
  • Sylabus: odkaz na sylabus kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
  • Rozvrhvyučující (vč. odkazu na osobní karty), souhrn kurzu (zkoušky, body ...) naleznete po přihlášení do IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídku u daného kurzu.

TipVýše uvedené odrážky je také možné umístit do rámečku "Úvodní text" umístěného pod hlavičkou kurzu.

Ing. Martin Klepek
Osobní stránka vyučujícího v IS SU - rozvrh, kontakty ...
Organizace kurzu/předmětu
• v přednáškách se naučíte jak věci fungují a v seminářích si je sami vyzkoušíte dělat
• v každém semináři můžete získat body za aktivitu nad rámec fyzické účasti
• v průběhu semestru zpracujete jako tým seminární práci, kterou nejprve odprezentujete na semináři. Zde dostanete zpětnou vazbu a budete mít šanci do finální prezentace změny zapracovat
• hodnotíme nejen finální kvalitu, ale také progres, který jste schopni na základě zpětné vazby udělat
Komunikace

Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:

  • komunikace v příslušném týmu v MS-Teams
  • vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnou on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
  • ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční výuku
Literatura
  • HECZKOVÁ, M. a P. SÝKOROVÁ. Nákupní marketing. Karviná: SU OPF, 2013. ISBN 978-80-7248-983-1. info
  • BENTON, W.C. Purchasing and Supply Chain Management. London: Irwin: Mc Graw-Hill, 2009. ISBN 978-00-712-8913-9. info
  • KAPLAN, M., ZRNÍK, J. a KOL. Firemní nákup a e-aukce. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-2002-9. info
  • KOTLER, P. a W. PFOERTSCH. Brand Management. 2006. ISBN 9783540447290. info
Podmínky absolvování
• účast na seminářích minimálně 60%
• aktivita na seminářích maximálně 20 bodů
• prezentace seminární práce 20 bodů
• zápočtový test 20 bodů
• celkově je možné získat 60 bodů

• zápočet minimálně 40 bodů