Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení
Máte zapnutý náhled celé osnovy, zpět na běžné zobrazení.
Načítání a prohlížení osnovy může být v závislosti na množství obsahu pomalejší.
Obsahově
i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční
studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijní opory a prezentací v menších dávkách.
- Úvodní přednáška: I.
Organizační záležitosti, představení kurzu v systému Moodle, seznámení
studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní marketingová
terminologie v oblasti finančních služeb, seznámení s obsahem kapitol 1 -
2 studijního textu.
- Přednáška: seznámení s obsahem kapitol 3 - 7, 9 studijního textu.
- Závěrečná přednáška: I. Seznámení s obsahem kapitol 8, 10 - 12. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.
Prezentace z tutoriály budou postupně vkládány do IS během semestru.
Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování průběžných testů z jednotlivých tutoriálů. Testy lze nejpozději vyplnit do 14. 5. 2023!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.
Celkový počet dosažených bodů: max. 55 bodů
Body ze cvičných testů: 15 bodů
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 40 bodů
Klasifikace předmětu: A (55 - 52), B (51 - 48), C (47 - 44), D (43 - 40), E (39 - 33)
STUDIJNÍ MATERIÁLY
1. TUTORIÁL
I. Organizační záležitosti, představení kurzu v systému IS,
seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní
marketingová terminologie v oblasti finančních služeb, seznámení s
obsahem kapitol 1 - 2 studijního textu.
K prostudování kapitol 1 - 2 studijního textu budete potřebovat cca.: 3 hodiny.
- Úvod do problematiky marketingu finančních služeb - Jaký je dnešní zákazník? Jaká je dnešní finanční instituce?
- Subjekty na finančním trhu.
- Vlastnosti finančních služeb. Marketingový mix ve finančních službách.
- Segmentace, targeting a positioning na finančním trhu. Privátní bankovnictví.
- Chování retailových zákazníků na finančním trhu.
- Finanční arbitr. Finanční gramotnost.
Nezapomeňte vždycky popřemýšlete nad uvedením praktických příkladů z finančních služeb k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)
Otestujte svoje znalosti z prvního tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 5 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 4 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 5 bodů. Test je přístupný od 24. 2. 2023 nejpozději do 14. 5. 2023!
2. TUTORIÁL
Seznámení s obsahem kapitol 3 - 7, 9 studijního textu.
K prostudování kapitol 3 - 7, 9 studijního textu budete potřebovat cca.: 4 hodiny.
- Produkt jako finanční služba. Cross-selling x Up-selling. Životní cyklus finančního produktu. Inovace a zavádění nových finančních produktů.
- Druhy a trendy v oblasti platebních karet.
- Typy cen a základní cenové strategie v oblasti finančních služeb.
- Možnosti distribučních kanálů finančních služeb. Technologická distribuce. Nové trendy a netradiční formy poboček.
- Interní a externí materiální prostředí. Význam a úloha merchandisingu, POP materiály a senzorického marketingu v komunikaci se zákazníkem.
- Specifika marketingové komunikace finančních služeb s využitím nástrojů marketingového komunikačního mixu a alternativních forem.
Nezapomeňte vždycky popřemýšlete nad uvedením praktických příkladů z finančních služeb k uvedeným pojmům - bude se Vám to hodit u zkoušky :-)
Otestujte svoje znalosti z druhého tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 5 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 4 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 5 bodů. Test je přístupný od 17. 3. 20223nejpozději do 14. 5. 2023!
3. TUTORIÁL
Seznámení s obsahem kapitol 8, 10 - 12 studijního textu.
K prostudování kapitol 8, 10 - 12 studijního textu budete potřebovat cca.: 4 hodiny.
- Lidé ve finančních službách - zákazník versus prodejce. Body language.
- Procesy a kvalita finančních služeb.
- Specifika marketingového výzkumu ve finančních službách. Mystery shopping.
- Význam zavádění CRM do finančních služeb.
Nezapomeňte vždycky popřemýšlete nad uvedením praktických příkladů z finančních služeb k uvedeným pojmům - bude se Vám to hodit u zkoušky :-)
Otestujte svoje znalosti z druhého tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 5 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 4 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 5 bodů. Test je přístupný od 14. 4. 2023 nejpozději do 14. 5. 2023!