Obchodní organizace

Organizační pokyny ke studiu

Podmínky absolvování předmětu

Absolvování průběžného testu –  (20 bodů, dobrovolné), rozsah 1.-6. kapitola, testové otázky, bez modelových úloh

Aktivity 20 bodů (z toho 16 bodů ze seminářů a 4 body z přednášek)

Písemná forma zkoušky (60 bodů), testové otázky včetně modelových úloh.

Klasifikační stupnice


Zdroje ke studiu

Literatura ke studiu:

STARZYCZNÁ, H. a R. BAUEROVÁ, 2021. Obchodní organizace. Karviná: SU OPF.

STARZYCZNÁ,H. 2014. Obchodní organizace. Karviná: SU OPF

JADERNÁ,E. a J. VOLFOVÁ, 2021. Moderní retail marketing. Praha: Grada

MULAČOVÁ, V. a P. MULAČ a kol, 2013. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada

CIMLER, P. Retail management. (vybrané kapitoly) Praha: VŠE, 1997 (2007,2009)

PRAŽSKÁ,L. a  J. JINDRA, J. a kol. 2002. Obchodní podnikání. Praha: VŠE.

ZAMAZALOVÁ, M. 2009. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada

+ odborné periodikum:  Zboží & Prodej

+ internetový zdroj http://retailnews.cz/

Aktuální data k obchodu www.socr.cz