CVABPECK EKONOMIKA CESTOVNÍHO RUCHU - Informace o předmětu Semináře čtvrtek 12:15 – 13:00 Mgr. Klára Václavínková Vyhlídka VB - 127 Podmínky absolvování předmětu Vypracování a online prezentace seminární práce na zadané téma (15 bodů) •Téma nahlásit do 10.3. 2024 na vaclavinkova@opf.slu.cz •2 studenti na 1 SP •SP – ppt dle vlastního uvážení. Délka prezentace cca 15 až 20 minut. •Na jedno cvičení 2 - 3 prezentace. První 28.3. 2024 •Poté odevzdat do IS a to do 20.5.2024 • Aktivní účast na seminářích – vypracování zadaných úkolů (10 bodů), •Budou úkoly – dám předem vědět plus přednášky externistů – dostanete pozvánku. • • • SP ·Úvod ·Cíl seminárky ·Vlastní text ·Závěr ·Zdroje cca 3 knihy ·Rozsah 12 až 15 stran. Tabulky, grafy v textu , fotky do příloh. ·Struktura jako BP včetně citací – teorie max 1/3 SP. • SP oblast cen a konkurenceschopnosti 1.Porovnání cen podobných produktů v CK 2.Porovnání cen podobných produktů CA, k tomu cenová diskriminace 3.Porovnání cen podobných produktů hotelu - ubytování, k tomu cenová diskriminace 4.Porovnání cen podobných produktů restaurací - cen večeří ve 3***, k tomu cenová diskriminace 5.Porovnání cen podobných produktů restaurací - obědů ve 3*, 4*, k tomu cenová diskriminace a její formy. 6. Konkurence a konkurenceschopnost v městě/ oblasti… vybrat hotel/restauraci apod a najít konkurenty a porovnat mezi sebou • SP oblast nabídky •Vyberte si 2 CK nebo CA a porovnáte – vybrat 1 destinaci, zde zhodnotit vývoj cen, možnosti slev, fakultativní výlety, formy prodeje, reklamace, pojištění •Na úvod popis CK či CA, historii… na závěr vlastní zhodnocení a doporučení. •Předem prosím konzultace – ať se neopakují destinace apod. •Jeden příklad kalkulace a stručného itineráře zájezdu. • •7. Zhodnocení nabídky CK nebo CA •8. Zhodnocení nabídky CK nebo CA •9. Zhodnocení nabídky CK nebo CA •10. Zhodnocení nabídky CK nebo CA •11. Zhodnocení nabídky Valentýnského menu v hotelu či restauraci •12. Zhodnocení nabídky velikonočních pobytů na horách •13. Zhodnocení nabídky degustačního menu ve vybraných restauracích •14. Zhodnocení nabídky v rámci dobrodružného CR • Děkuji za pozornost •