Seminární práce BPBOI Téma: „Podnikatelský záměr založení a tvorby e-shopu s využitím konkrétního nástroje pro jeho tvorbu“. Hodnocení: max. 40 bodů Zpracování: v Powerpointu na základě šablony dostupné v ISu na vlastní schválené téma nebo na volné téma ze seznamu témat. Nahrát před prezentací na semináři do Odevzdávárny v ISu. Prezentace seminární práce v rámci semináře na fakultě (20 minut) zpracované ve dvojici v PowerPointu a také ukázka vytvořené demoverze e-shopu. Volba tématu seminární práce a datum prezentace viz odkaz zde: https://docs.google.com/spreadsheets/d/19R4qbObrpfE1LjBNrdqQGioGEvKRt9wXHaTPC7GAfF4/edit?usp=sharin g Práce musí obsahovat následující informace: Ø definice podnikatelského záměru, strategie Ø analýza konkurenčních e-shopů Ø statistiky daného zvoleného odvětví Ø cílové skupiny a jejich potřeby Ø SWOT analýza Ø cenová kalkulace Ø online marketing Ø zdůvodnění výběru konkrétního nástroje pro tvorbu e-shopu a zpracování demoverze e-shopu s vytvořením obsahu (kategorie, položky, články, novinky, logo e-shopu) Doporučené zdroje-online http://www.mujprvnieshop.cz/co-nesmim-podcenit-pri-priprave-eshopu/ https://www.shoptet.cz/user/documents/Vzorovy_business_plan.pdf Doporučené zdroje-knihy BUREŠOVÁ, J., 2022. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-4927-8. https://www.bookport.cz/kniha/online-marketing-od-webovych-stranek-k-socialnim-sitim-10906/ HUČKA, M., 2021. Základy podnikání a podnikatelský proces. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-4097-8 . https://www.bookport.cz/kniha/zaklady-podnikani-a-podnikatelsky-proces-7788/ MIKULÁŠKOVÁ, P. a M. SEDLÁK, 2015. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4383-4. https://tritius.slu.cz/library/karvina/detail/588040?search=c01f74e4-442a-40c6-8fc8-3df1798e523b&si =1