Seminář 03 CRM systém SalesForce Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D. •Zaveďte do systému potenciální příležitost v následující podobě: Petr Novák pracující ve společnosti Castorama jako prodejní manažer, email petr.novak@seznam.cz, statut potenciální příležitosti klasifikujeme jako novou. Příklad č. 1 – samostatný 1/7 •Definujte a přidejte nový statut „Assigned“ pro pole „Lead status“. Tento následně vložte mezi „New“ a „Working“. Příklad č. 2 – samostatný 2/7 •Přidejte do SalesForce dalšího uživatele a přiřaďte mu potenciální příležitost Petr Novák. Následně změňte stav potenciální příležitosti na „Assigned“ a naplánujte emailovou komunikaci mezi Petrem Novákem a Petrem Novým na budoucí týden. Příklad č. 3 – samostatný 3/7 •Definujte „Guidance for success“ pro statut „Assigned“ v procesu zpracování potenciálních příležitostí. Příklad č. 4 – samostatný 4/7 csvukrs •Vytvořte emailový vzor (template) pro nové potenciální příležitosti. V emailu využijte vhodné proměnné vztahující se k příjemci a odesilateli emailu. Příklad č. 5 – samostatný 5/7 csvukrs •Everything Facebook revealed about Metaverse in 11 minutes • •https://www.youtube.com/watch?v=gElfIo6uw4g Příklad č. 6 – samostatný 6/7 csvukrs •Rozdělte se do skupin. Následně ve skupinách zpracujte případ užití využití umělé inteligence pro zlepšení workflow Vámi vybraného procesu. Příklad č. 7 – samostatný 7/7 csvukrs