Seminář 04 Pohoda Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D. •Specifikujte kroky fakturačního procesu a doklady, které jsou v tomto procesu využívány. Uvažujte ideální scénář. Příklad č. 1 – samostatný 1/8 •Spuštění systému Pohoda a seznámení se s prostředím a funkcionalitami systému. Příklad č. 2 – řešený 2/8 •V rámci počátečního nastavení přidejte valutovou pokladnu v dolarech, změňte valutovou pokladnu na valutovou pokladnu v eurech. Přidejte bankovní účet u české spořitelny. Příklad č. 3 – řešený 3/8 •OLTP and OLAP • •https://www.youtube.com/watch?v=-v3PhEtOuxw Příklad č. 4 – samostatný 4/8 •Data Base vs Data Warehouse vs Data Lake • •https://www.youtube.com/watch?v=WgIbvkyY4mI Příklad č. 5 – samostatný 5/8 •Ujistěte se, že je účetní období účetní jednotky nastaveno na aktuální rok. V případě, že tomu tak není, změňte jej na účetní období aktuálního roku. Příklad č. 6 – samostatný 6/8 •Vytvořte v systému pohoda nabídku pro firmu Stavební podnik Palagonia s IČ: 44793308 na ocelové trubky typu 100D5P a 150D10P. Ceny za dané druhy trubek jsou následující: 100 Kč a 250 Kč a jsou bez DPH. Množství trubek je následující: 200 Ks a 500 Ks. Na trubky typu 150D10P dejte zákazníkovi slevu 5 % vzhledem k počtu poptávaných trubek. Následně nabídku připravte k odeslání zákazníkovi. Příklad č. 7 – samostatný 7/8 •Vytvořte v systému Pohoda přijatou objednávku od firmy Stavební podnik Palagonia s IČ: 44793308 na ocelové trubky typu 100D5P a 150D10P. Využijte údaje z příkladu č. 1. Do potvrzení o přijetí objednávky uveďte, že objednávka bude vyřízený nejpozději do 15.5.2022. Příklad č. 8 – samostatný 8/8