Jméno a příjmení: Zde vyplňte! Osobní číslo: Zde vyplňte! REÁLNÉ PŘÍKLADY Z OBLASTI marketingového výzkumu Tato seminární práce obsahuje 4 úkoly. Všechny musíte zodpovědět. Vaším úkolem je doplnit k danému pojmu reálný příklad z oblasti marketingového výzkumu. Někdy stačí odpovědět jednou větou, někde je třeba více danou problematiku okomentovat. Lze vkládat i obrázky, schémata, grafy apod., pokud je to přínosné. Informace vyhledávejte na internetu nebo v tištěné formě denního tisku nebo odborného tisku. Odpovědi můžete také vytvořit na základě Vaší osobní zkušenosti s marketingovým výzkumem. Vzhledem k tomu, že budete v převážné míře informace vyhledávat na internetu nebo v denním tisku, vždy u daného úkolu uvádějte celý zdroj, kde jste dané informace vyhledali. U internetových zdrojů včetně data jejich stažení a u tisku včetně data vydání. Uvedené příklady by neměly být shodné s příklady, které jsou uvedeny ve studijním materiálu nebo na tutoriálech! Dalším předpokladem je, že uvedené příklady se nebudou shodovat s ostatními studenty. Vypracovaný úkol odevzdávejte v odevzdávárně IS do 20. 5.! Rozsah odpovědi není omezen. Snažte se být struční, ale zároveň nezapomeňte výstižně zodpovědět vše. ü Úkoly – uveďte reálné příklady k pojmům z oblasti marketingového výzkumu 1. Primární data/informace/znalosti v MV: Primární data Zde pište Vaši odpověď. Rozsah není omezen! Primární informace Zde pište Vaši odpověď. Rozsah není omezen! Primární znalosti Zde pište Vaši odpověď. Rozsah není omezen! 2. Kvantitativní výzkum - techniky: Technika č. 1 Zde pište Vaši odpověď. Rozsah není omezen! Technika č. 2 Zde pište Vaši odpověď. Rozsah není omezen! 3. Konkrétní MV v oblasti ceny: Příklad č. 1 Zde pište Vaši odpověď. Rozsah není omezen! Příklad č. 2 Zde pište Vaši odpověď. Rozsah není omezen! Příklad č. 3 Zde pište Vaši odpověď. Rozsah není omezen! 4. Konkrétní proces MV ve vybrané firmě (obě fáze, všechny kroky, čas): Zde pište Vaši odpověď. Rozsah není omezen!