Seminární práce – Mediální marketing LS 2024 Zadání seminární práce (SP): - Seminární práci tvoří portfolio úkolů odevzdaných do odevzdávárny a jedná se o 60 % celkového hodnocení předmětu. - Jejich kombinaci nechávám na vás, nelze ale přesáhnout hranici 60 bodů. Příklad: Pokud součet vašich úkolů činí například 65, nesete si ke zkoušce jen zmíněných 60 bodů. - SP bude zpracována v podobě jednoho dokumentu ppt nebo doc (případně jiné formáty) pokud je výstupem také video, nahrajte jej jako další soubor(y) - Vkládejte prosím s názvem: Příjmení_Jméno_LS2024 a video Video(1)_Příjmení_Jméno_LS2023 - K dispozici jsou vám grafické programy a příslušenství multimediálního studia v Edulab, nutná rezervace prostor předem. Kontaktujte mně emailem. - V případě nejasností se prosím ptejte na Teams nebo emailem. Nabídka úkolů k řešení: w Příspěvek na sociální sítě 10b Ø Vytvořte příspěvek na sociální sítě firmy nebo projektu. Můžete použít přístupy k reálným sociálním sítím nebo vytvořit v grafickém editoru návrh. U tohoto úkolu je důležitý také textový obsah příspěvku, nejen vizuální část. w Tisková zpráva 10b Ø Připravte tiskovou zprávu z firemní události nebo události organizace či projektu. Popište stručně jakým způsobem budete TZ distribuovat k novinářům. w Vizitky 15b Ø V rámci tohoto úkolu budete vytvářet vizitku firmě nebo organizaci. Využijte principy grafického designu, které společně s finálním produktem popíšete v dokumentu seminární práce. w Linkedin profil 15b Ø Posuňte svou vlastní prezentaci na sociálních sítích na novou úroveň. Upravte stávající fotografii, popis pracovní pozice a informace o sobě, pokud již máte profil. Zaznamenejte stav před a po a doplňte komentář k provedeným změnám. Pro ty, kteří na této profesní síti nejsou je možné opět odevzdat pouze grafickou kopii profilu. Nikoho nenutím se na síti registrovat. w Fotografie firemní budovy a prostor 15b Ø Nafotíte nové fotografie budovy a zázemí firmy, organizace nebo projektu pro účely prezentace na webu nebo tištěných materiálech. Minimální počet jsou tři fotografie. Do odevzdávárny vložíte dokument popisující stav před, po a průběh realizace, včetně ukázky vaší práce. w Produktová fotografie 20b Ø Výstupem tohoto úkolu je produktová fotografie v improvizovaném studiu, fakultním studiu nebo v terénu. Minimum jsou tři snímky. Můžete kombinovat tři produkty v jednom setupu, jeden produkt ve třech setupech nebo jeden produkt v jednom setupu z různých úhlů či míry detailu. Přiložte také fotografii z průběhu realizace, kde bude viditelné nastavení scény. Pro rezervaci multimediálního studia v Edulabu mě prosím kontaktujte. K dispozici je zde digitální zrcadlovka, trvalá světla a grafický editor. w Logo 20b Ø Vytvořte logo firmy, organizace nebo projektu. Pro subjekty, které logo nemají můžete logo vytvořit u ostatních můžete navrhnout úpravy. V obou případech popište, proč jste se rozhodli tak jak jste se rozhodli z hlediska typografie, tvarů, barev a především důvodů pro změnu. Stručně popište organizaci a vizuální komunikaci její nejbližší konkurence. Popište stručně jak bude logo fungovat v širším využití na různých místech marketingové komunikace firmy. Seminární práce – Mediální marketing LS 2024 w Video návod 20b Ø V tomto úkolu vytvořte video návod k určitému produktu. Cílem je zjednodušit používání produktu případně zákazníkovi rozhodování o koupi. Může se jednat o výrobek nebo službu. K dispozici je vám opět zázemí Edulab, ale je možné natáčet na mobilní telefon. Návod by neměl přesáhnout hranici pěti minut. V souboru seminární práce stručně popište průběh realizace a doložte fotografií z natáčení. w Týmová galerie 25b Ø Nafotíte nové fotografie týmu pro účely prezentace firmy, organizace či projektu na webu nebo sociálních sítích. Může se jednat o celou firmu, úsek nebo oddělení. Do SP vložte text popisující stav před, po a průběh realizace, včetně ukázky vaší práce. Přidejte stručný komentář o průběhu realizace. w Produktové video 30b Ø Vytvořte produktové video do maximální délky 2 minuty. Cílem videa je přiblížit produkt (výrobek nebo službu) potenciálnímu zákazníkovi. Výsledné video nahrajte společně se souborem seminární práce do odevzdávárny. V souboru seminární práce stručně popište průběh realizace a doložte fotografií z natáčení. w Vizuální identita organizace nebo projektu 40b Ø Minimální požadavky na vizuální identitu je (1) logo ve variantách barevná a černobílá, (2) definice primární a sekundární barvy (RGB, CMYK), (3) ukázka využití v tiskové reklamě, (4) firemní prezentace (PPT nebo Google), (5) úvodní strana výroční zprávy. Stručně popište organizaci a následně také popište proč a jak jste postupovali. Rozeberte také vizuální komunikaci nejbližší konkurence. Úkol vizuální identita nelze kombinovat s úkolem logo. w Video prezentace organizace nebo projektu 40b Ø Zpracujete propagační video organizace nebo projektu v trvání max 2 minuty. Popíšete storyboard a doložíte fotografie z realizace natáčení. Výsledné video nahrajte společně se souborem seminární práce do odevzdávárny. V souboru seminární práce stručně popište průběh realizace a doložte fotografií z natáčení. Kritéria hodnocení: - Každý úkol, který splní základní kritéria kvality získá plné bodové hodnocení. Úkoly s nedostatky získají polovinu hodnocení. Špatné úkoly získají nulové hodnocení. - Kvalita bude hodnocena především schopností aplikovat poznatky z tutoriálů a materiálů poskytnutých v IS SU. - Vyhrazuji si právo na zkoušce položit doplňující otázky k úkolům, především o jejich zpracování a detailech realizace. V případě neuspokojivých odpovědí budou body udělené před zkouškou anulovány. Musíte být schopní prokázat, že jste úkoly zpracovali samostatně. Forma SP: SP bude odevzdána prostřednictvím odevzdávárny v systému IS SU nejpozději do 30.4.2024