Marketingový výzkum

Blok 4 - tutoriál 3

Tématický rozsah

3. tutoriál pokrývá oblasti - metody výzkumu - dotazování, pozorování, experiment. Dále obsahuje aplikaci marketingového výzkumu v praxi.

Tyto oblasti naleznete ve třetí a čtvrté prezentaci nazvané 3. tutoriál MV - metody výzkumu, aplikace MV.

Klíčová slova

Dotazování telefonické, písemné, online a osobní, dotazník, anketa, respondent, škály, otevřené otázky, uzavřené otázky, rozhovor, hloubkový rozhovor, pozorování, subjektivita, zkreslení, participace, mystery shopping, technické zabezpečení pozorování, případová studie, snímkování, experiment, experimentální skupina, kontrolní skupina, závislá a nezávislá proměnná, typy experimentů, test marketing, A/B testování, návrh experimentu.

Budete umět
  • Objasnit 4 techniky dotazování.
  • Sestavit dotazník.
  • Vysvětlit rozhovor jako výzkumnou techniku pro sběr dat.
  • Vymezit pozorování.
  • Interpretovat subjektivitu při pozorování.
  • Vybrat vhodný styl pozorování pro vaši konkrétní potřebu výzkumu.
  • Orientovat se v praktických aplikacích pozorování.
  • Definovat experiment.
  • Orientovat se v typech experimentů.
  • Navrhnout vlastní experiment.
Error: The referenced object does not exist or you do not have the right to read.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2024/PEMBKMKV/um/slozka_dalsich_materialu_03/
Error: The referenced object does not exist or you do not have the right to read.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2024/PEMBKMKV/um/slozka_dalsich_materialu_03/3397124/master.m3u8
Next