Marketingový výzkum

Blok 3 - tutoriál 2

Tématický rozsah

2. tutoriál pokrývá oblast - proces marketingového výzkumu.

Tuto oblast naleznete v druhé prezentaci nazvané 2. tutoriál MV - proces výzkumu.

Klíčová slova

Proces marketingového výzkumu, problém firmy, cíl výzkumu, výzkumná otázka, hypotéza, plán výzkumu, předvýzkum, orientační analýza, výzkumný vzorek, sběr údajů, zpracování údajů, kódování, kontrola dat, analýza dat, deskriptivní analýza dat, typy proměnných, interpretace dat, prezentace výsledků.

Budete umět
  • Popsat proces marketingového výzkumu.
  • Sestavit brief (zadání) výzkumu.
  • Formulovat problém, cíl výzkumu, výzkumnou otázku a hypotézy.
  • Sestavit plán výzkumu.
  • Objasnit výzkumný vzorek.
  • Provést sběr údajů.
  • Provést zpracování údajů.
  • Navrhnout analýzu údajů.
  • Objasnit interpretaci údajů.
  • Navrhnout prezentaci výsledků.
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2024/PEMBKMKV/um/slozka_dalsich_materialu_02/
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2024/PEMBKMKV/um/slozka_dalsich_materialu_02/3397437/master.m3u8
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2024/PEMBKMKV/um/slozka_dalsich_materialu_02/3397435/master.m3u8
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2024/PEMBKMKV/um/slozka_dalsich_materialu_02/3397436/master.m3u8