5.3 Plán rozhovorů Cíl Identifikovat reálné problémy vašich cílových skupin a ověřit nebo vyvrátit kritické hypotézy vašeho nápadu. Kdy použít Výzkum je alfa a omega ověřování vašeho nápadu. Používá se vždy. I kdybyste na začátku naslepo trefili váš nápad do černého, bez porozumění vaší cílové skupině nevybudujete dlouhodobý byznys. Nepodceňujte důležitost těchto setkání. Potřebný čas 5-15 minut Průběh 1. vycházejte z vašich Person 2. identifikujte, jaké konkrétní lidi, role nebo firmy vám do výběru zapadají a napište je 3. získejte na ně kontakt, ozvěte se jim a pozvěte je na setkání 4. vyzpovídejte alespoň pět, ideálně sedm respondentů 5. před prvním setkáním si vyzkoušejte a odlaďte váš scénář na testovacím subjektu Příklad Napište 5 jmen (potenciálních) uživatelů Napište 5 jmen (potenciálních) zákazníků 0 Test: kamarádka Eva . Út 1.5. 12h kancelář y 0 Test: kolega Adam Út 1.5. 8h kancelář 1 žena 15-19 let St 12.5. 18h Cafe Záh. □ 1 ČT Head of iVysfíání Z 3 2 žena 20-25 let, student St 8.5. 19h Rest U Ní 2 Seznam, StreamTV y St 13.5. 8h Anděl □ 3 žena 26-31 let, 1. práce St 5.5. 12h Můstek y Mafra, tahoun ona.idnes.cz z □ 4 žena 32-38 let, má dítě □ •z 4 Nova, tahoun Voyo St 2.5. 8h Muzeum 5 žena 39-50 let y St 18.5. 20h Cafe Místo z 5 Prima, tahoun ÍPrima St 19.5. 16h Palmovka Z 6 z □ Economia, tahoun ° aktualne.cz □ z 7 z □ CNC, tahoun ' Blesk pro ženy □ □ Vaše poznámky Tipy • První setkání budou pravděpodobně opuštění komfortní zóny, ale uvidíte, že to bude stát za to. Nevzdejte to. Kam dál... str. 59 Ourboxers 5.3 Plán rozhovorů Popis Datum Napište 5 jmen (potenciálních) uživatelů Jméno (firma, role) Kontaktován? Dotuím, čas, místo Wotovo? Napište 5 jmen (potenciálních) zákazníků Jméno Qfirma, role) Kontaktován? Datum, čcs, mfsto Hotovo? Test □ □ Test □ 1 □ □ 1 □ □ 2 □ □ 2 □ □ 3 □ □ 3 □ □ 4 □ □ 4 □ □ 5 □ □ 5 □ □ 6 □ □ 6 □ □ 7 □ □ 7 □ □ Ä Pokud se lidí uživatel od zákazníka, vyplňte oba sloupce. Kam dál... str. 59 Ouťboxers _i