Sociální média Týmový projekt - info k obsahu Vaše firma - Profily - Fanoušci - Výsledky - podle čeho měříte výkon? Jak byste zhodnotili - Témata - co fima komunikuje na jednotlivých médiích? Firma vs konkurence - Co je produktem firmy? - Kdo jsou konkurenti? - Jak si stojíme v porovnání s konkurenty? Strategie (STP) - Na jaké segmenty zákazníků firma může cílit? SEGMENTACE - Na jaký segment zákazníků se soustředíme? Vyberte jeden. TARGETING - Jakou potřebu zákazníkovi řešíme? V čem jsme odlišní, lepší vůči konkurenci? POSITIONING - Jaký je váš claim / slogan? Formulace positioningu Komunikace - Jaký obsah (témata) budete komunikovat na jednotlivých kanálech? (influencery pokládáme za kanál - komunikační :)) - Jaké formáty? Video, grafika, fotografie… - Vytvořte aspoň 3 příklady konkrétního obsahu - Navrhněte formát spolupráce s influencery, pokud to dává smysl v rámci vaší strategie Community management - Na sociálních sítích najděte nějaké negativní komentáře a napište, jak byste na ně odpověděli. - Aspoň 3x Organizační info - Deadline do 15. 4. 23:59 - poslat za skupinu na e-mail - 22. 4. dostanete zpětnou vazbu a body - Prezentovat se nebude - bližší info uveďte do poznámek pod slidy - stačí mi v bodech - Můžete získat až 50 bodů. - Hodnoceno bude: - Úroveň analýzy - jak jste dokázali zhodnotit aktuální stav profilů, obsahu a výsledků - Marketing – jak jste určili konkurenty, naplnění potřeb zákazníků, výběr segmentu pro targeting, formulace konkurenčních výhod a positioningu - Kreativita – claim, obsahová témata, vytvořené příspěvky, odpovědi na komentáře - Smysluplnost - do jaké míry na sebe jednotlivé části navazují - analýza, strategie, kreativa