Sociální média 1. přednáška Úvod, podmínky, základy Výsledky učení •Kategorizovat sociální média •Popsat vývojové tendence odvětví médií •Porozumět fungování sociálních médií •Umět rozhodovat o tom kdy a jak komunikovat •Zakomponovat sociální média do kampaně •Posoudit jak sociální média ovlivňují ekonomickou úspěšnost podniku •Vést a spravovat profily na sociálních sítích Podmínky absolvování •Zkouškový test 50b •Seminární projekt 50b •Docházka na semináře 60% •Pro udělení zápočtu je nutné získat 70b Zdroj: Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business Horizons, 53(1), 59–68. https://doi.org/10.1016/j.bushor.2009.09.003 Klasifikace sociálních médií Sociální média •Blogy a mikroblogy •Sociální sítě •Virtuální světy •Kolaborativní projekty •Obsahové komunity •Herní světy Výsledky učení •Kategorizovat sociální média •Popsat vývojové tendence odvětví médií •Porozumět fungování sociálních médií •Umět rozhodovat o tom kdy a jak komunikovat •Zakomponovat sociální média do kampaně •Posoudit jak sociální média ovlivňují ekonomickou úspěšnost podniku •Vést a spravovat profily na sociálních sítích Děkuji za pozornost