Mezinárodní marketing

1. blok Organizace výuky, komunikace, hodnocení

Organizace kurzu a podmínky absolvování
Rámcová struktura předmětu

1. Tutoriál

Úvod do mezinárodního marketingu, jeho podstata a specifika

Mezinárodní marketingové prostředí kulturní a sociální

Mezinárodní marketingové prostředí ekonomické, právní a politické

2.       Tutoriál

Mezinárodní marketingový výzkum trhu

Segmentace zemí a výběr cílového trhu

Strategické plánování v mezinárodním marketingu

 Obchodní metody a formy vstupu na zahraniční trh


3.       Tutoriál

Mezinárodní výrobková strategie

Mezinárodní cenová politika

Mezinárodní distribuční politika

Mezinárodní komunikační proces

Podmínky absolvování předmětu

1. Zpracování seminární práce ve skupinkách  a její odevzdání zde v IS do 15.5. (viz samostatný dokument o SP ve složce  Složky materiálů - 1. tutoriál).  Práci odevzdává za tým jeden student. Název souboru: příjmení_příjmení_příjmení_Název firmy. Po akceptování SP se student může přihlásit na zkoušku (závěrečný test).  Bodové ohodnocení SP je 15 bodů.

2. Absolvování závěrečného testu (max. 40 bodů).

Celkem tedy může student získat 55 bodů. Míra úspěšností je 60 %.

Komunikace

Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:

  • pro veřejnou komunikaci mezi studenty nebo studenty a vyučujícím můžete využít diskuzní fórum: Novinky a obecná komunikace 
  • vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnout on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
  • ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční (on-line) výuku

Další možnosti IS související s komunikací a informacemi


Literatura ke studiu

Povinná:

MACHKOVÁ, H., 2015. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5366-9.

STARZYCZNÁ, H. a M. STOKLASA, 2020. Mezinárodní marketing. Karviná: OPF SU. 

 

Doporučená:

CATEORA, P. R., M. C. GILLY a J. L. GRAHAM, 2019. International marketing. New York: Mc Graw Hill. ISBN 978-1260547870.

TERPSTRA, V., J. FOLEY A R. SARATHY, 2016. International Marketing. Naper Publishing Group. ISBN 978-0981729381.