Mezinárodní marketing Mezinárodní marketingový výzkum Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. •1 Typy výzkumů. •2 Proces výzkumu. •3 Specifické techniky. Obsah semináře csvukrs •Jaké máme typy výzkumů? •Jaké výzkumy budeme provádět při expanzi na zahraniční trhy? •Jak se provádějí? 1 Typy výzkumů C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf csvukrs •Jaký je proces marketingového výzkumu? •Co je jiné v mezinárodním prostředí? • 2 Proces výzkumu C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs Výzkumné metody C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf •Jaké jsou základní výzkumné metody? •Jaké jsou jejich výhody a nevýhody pro mezinárodní výzkum? • csvukrs •Které specifické výzkumné techniky využijeme v mezinárodním marketingovém výzkumu? •Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? • 3 Specifické techniky C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs