Mezinárodní marketing Mezinárodní produktová politika Ing. Ondřej Mikšík •Strategie standardizace a adaptace. • •Životní cyklus produktu. • •Nejčastější adaptace – obal. • Obsah semináře csvukrs 1 Klasifikace produktů Principal function Design Quality Package Styling Brand name Installation Spare parts Instructions Warranty Deliveries Repair and maintenance Financial services A B C csvukrs Hodnota pro zákazníka C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs 2 Strategie standardizace produktů C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf csvukrs Strategie světového komponentu C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs Strategie adaptace produktů C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf csvukrs •Legislativní nařízení. •Kultura (náboženství). •Kultura (estetika). •Hospodářsko-technické předpisy. •Klima. •Kupní síla. •Úroveň technických znalostí. •Podle somatotypů obyvatel. •Stravovací návyky. •Vybavenost domácností a životní úrovně. Faktory PRO adaptaci produktů C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs 3 Životní cyklus produktů na mezinárodních trzích C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf csvukrs •Chrání. •Je to nositel informací. •Propaguje. •Podle klimatických podmínek se mění. •Podle podmínek transportu. •Způsob distribuce. •Zdravotně nezávadný. •Další požadavky. 4 Nejčastější adaptace - obal C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf https://www.bidfood.cz/o-nas/novinky/ruska-zmrzlina-prima-bude-nove-ukrajinska Obsah obrázku text, muž, osoba, noviny Popis byl vytvořen automaticky