Mezinárodní marketing Mezinárodní komunikační politika Ing. Ondřej Mikšík Kybernetický model komunikace zakódování přenos médiem dekódování ŠUM reakce zpětná vazba příjemce sdělení odesílatel (zdroj) sdělení sdělení sdělení sdělení sdělení csvukrs Výběr komunikačního nástroje ovlivňuje C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf •Ekonomický rozvoj země, •sociální struktura společnosti a vliv autorit, •míra gramotnosti země a úroveň vzdělání, •kulturní prostředí (jazyk, náboženství, etika, morálka), •stupeň nacionalismu a národního uvědomění v zemi, •postoje k riziku a postoje ke zdraví, •pokrytí země jednotlivými médii, •nezávislost masmédií na státu, •legislativní omezení forem marketingové komunikace, •mezinárodní akceptování obchodního jména (značky), •image země původu zboží. csvukrs Globální strategie •Užijte si Mionetto. Víc než jen prosecco. – YouTube •https://www.youtube.com/watch?v=U9pxQdpndLs •https://www.youtube.com/watch?v=VGa1imApfdg •https://www.youtube.com/watch?v=znIyaGS5BNc • • • csvukrs Strategie adaptace •https://www.youtube.com/watch?v=IZq0I74KChQ •https://www.youtube.com/watch?v=x1L10g3PV_Y •https://www.youtube.com/watch?v=bbcthYJuGQQ •https://www.youtube.com/watch?v=JeE2MPRy_IU •https://www.youtube.com/watch?v=8x_g3CQMWqI •https://www.youtube.com/watch?v=HF-Z_dRU6zA • • • csvukrs •Vaše firma působící na mezinárodním trhu vyrábí a prodává šampony •Definujte, na jakých trzích vaše firma působí a rozhodněte mezi globální a adaptovanou strategií •Vytvořte reklamu v časopise (A4) •Nezapomeňte v návrhu reklamy zahrnout specifika mezinárodního prostředí • Skupinový úkol csvukrs Obsah obrázku text Popis byl vytvořen automaticky