Mezinárodní marketing Mezinárodní cenová politika Ing. Ondřej Mikšík •1 Cena. • •2 Faktory ovlivňující cenovou tvorbu. • •3 Mezinárodní cenové strategie. • •4 Proces tvorby ceny. Obsah semináře csvukrs 1 Cena C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf •Co to je? •Kalkulační rovnice. •Mezinárodní cenová politika. csvukrs •Postup při tvorbě cenové strategie. •Faktory ovlivňující cenovou tvorbu – vnitřní, tržní, okolí, manažerské rozhodování. • 2 Faktory ovlivňující cenovou tvorbu. C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs •Cíle? •Strategie? •Taktiky? 3 Mezinárodní cenové strategie C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs 4 Proces tvorby ceny C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf •Jaké jsou metody tvorby ceny? •Jaké jsou typy cen? csvukrs 4 Úkol Birel •Co to je. • •Představte si, že je to novinka, prodává se jen v ČR, chceme to dostat do světa. • •Které evropské země zvolíme a proč? •S jakou hodnotou budeme vstupovat na trh? •Jak tomu přizpůsobíme komunikaci? •Jak nastavíme cenu? •Kde by měl být dostupný? csvukrs Děkuji za pozornost J