Název produktu/zájezdu Složení týmu Obsah prezentace •1 denní výlet – konkrétní název •Víkendový pobyt – konkrétní název •U obou typů bude popis cílové persony, tedy toho, pro koho je produkt určený, těch může být i více •Popis produktu včetně orientačního časového harmonogramu •Cena a co cena zahrnuje (bez kalkulačního vzorce, ten bude součástí Word documentu. •U víkendového produktu navíc – ubytovací služby, stravovací služby, jak budou řešeny přesuny mezi jednotlivými místy. •Jak se budou realizovat rezervace a jak budou nastaveny platební podmínky. •Jak budou produkty komunikovány (on-line x offline prostředí). • Pravidla úspěšné prezentace •Pouze opěrný text •Zlaté pravidlo 7 – max. 7 řádků na jednom slidu •Méně je někdy více – animace v rámci snímků, barevné provedení. •Fotky, obrázky jsou vítány •To jestli budete prezentovat nejdříve jednodenní výlet od A až do Z, nebo představíte oba produkty a pak se budete věnovat rezervaci, platbám a komunikaci je na Vás. •Nejste limitováni počty slidů, ale časem, který bude v rozmezí 12 – 15 minut. Nedodržení časového limitu bude zohledněno při hodnocení.