Zpětná vazba na 1. Dílčí úkol Děkuji za odevzdání prvních podkladů a zasílám zpětnou vazbu na odevzdanou práci: Většina z Vás opomněla na druhou část úkolu a to analýzu nabídky služeb resp. Jaké služby tvoří nabídku cestovního ruchu v destinaci. V městys Suchdol nad Odrou skutečně nemá své turistické informační centrum, jako destinace spadá pod TIC Nový Jičín, které je kategorie B. Městys informuje o turistických aktivitách přes webové stránky, sociální sítě, nebo cestovatelské portály, nicméně většina informací není aktuálních. U pojištění jste odpověděli všichni správně, jen bych zvážila jestli destinace se musí pojišťovat na komerční cestovní pojištění pro cizince . Maximálně jste mohli získat 5 bodů, vzhledem k odevzdání pouze jednoho ze dvou úkolů se bodové hodnocení pohybuje od 2 do 3,5 bodů. Z jaké kombinace služeb se produkt destinace Suchdol nad Odrou skládá, na jaké úrovni jsou dostupné stravovací a ubytovací služby, jaký typ stravovacích zařízení a ubytovacích zařízení je k dispozici, v jaké kvalitě? S odkazem na přednášku máme základní služby cestovního ruchu a doplňkové. Z těch základních služeb Suchdol nabízí: Ubytovací služby – měli jste napsat, kde se případně návštěvníci ubytovat, najít recenze jak jsou hodnoceny Stravovací služby – kde se mohou najíst, najít recenze, jak je asijský buffet hodnocen, stačí to? Dopravní služby – je tam silnice, jezdi autobusy, je tam vlak. Doplňkové služby: Informační – nejsou Peněžní/finanční – je tam bankomat Průvodcovské služby – jsou tam Zdravotní služby – jsou I nejsou, praktický lékař není povinen poskytnout službu pacientovi, který u něj není zapsaný.