Podnikání na internetu INM/BPBOI Úvodní informace a požadavky na absolvování Ing. Radim Dolák, Ph.D. 1)Požadavky, struktura seminární práce, podnikatelský plán založení e-shopu 2)Struktura e-shopu, výhody/nevýhody e-commerce, statistiky, přehled nástrojů 3)Nástroj 1- Shoptet 4)Nástroj 2 - Eshop-rychle.cz 5)Nástroj 3 - Opencart 6)Nástroj 4 - Nástroje založené na systému Joomla 7)Nástroj 5 - Nástroje založené na systému Wordpress 8)Prezentace seminárních prací 9)Prezentace seminárních prací 10)Prezentace seminárních prací 11)Prezentace seminárních prací 12)Prezentace seminárních prací 13)Prezentace seminárních prací • • • Obecné informace o předmětu - semináře •Veškeré studijní materiály ze seminářů jsou dostupné v IS SU: https://is.slu.cz/auth/el/opf/leto2025/INMBPBOI/ • • • Výukové materiály •V průběhu semestru: •diskuse a vyplnění dotazníků na seminářích: max 10 bodů •vyhledávání a stahování dat na seminářích: max 10 bodů •prezentace seminární práce ve dvojici na semináři: max 30 bodů •V průběhu zkouškového období: •zkouška - test u PC na OPF: max 50 bodů (docent Suchánek) • •Celkem maximálně: 100 bodů •Požadované minimum: 60 bodů •Hodnocení: A 94 -100, B 85 - 93, C 77 - 84, D 69 – 76, E 60 - 68,F 0 - 59. • Hodnocení •Aktivitou na seminářích se myslí nejen splnění povinné docházky 50%, ale zejména také aktivní zapojení do diskuse a samostatná práce při plnění zadaných úkolů na semináři (zkoušení nástrojů pro tvorbu e-shopů, vyhledávání informací atd.) • Aktivita na seminářích •Podnikatelský záměr založení a tvorby e-shopu s využitím konkrétního nástroje pro jeho tvorbu • •Volba tématu seminární práce a datum prezentace na semináři zde: •https://docs.google.com/spreadsheets/d/19R4qbObrpfE1LjBNrdqQGioGEvKRt9wXHaTPC7GAfF4/edit?usp=shari ng • •Před prezentací na semináři je nutné prezentaci nahrát do Odevzdávárny v ISu s názvem souboru podle příjmení studentů. • Prezentace seminární práce na semináři •Prezentace bude zpracována ve dvojici. •Prezentace bude obsahovat následující informace: •definice podnikatelského záměru (co je předmětem podnikání, vymezení rozsahu) •strategie podnikatelského záměru (krátkodobá, střednědobá, dlouhodobá) •analýza konkurenčních e-shopů (stručně charakterizovat minimálně 4 e-shopy) •statistiky daného zvoleného odvětví (statistická data, výzkumy apod.) •cílové skupiny a jejich potřeby •SWOT analýza •cenová kalkulace (sestavit 3 varianty – pesimistická, realistická, optimistická) •online marketing •zdůvodnění výběru konkrétního nástroje pro tvorbu e-shopu •zpracování demoverze e-shopu s vytvořením obsahu (kategorie, položky, články, novinky, logo e-shopu) Prezentace seminární práce na semináři •zkouška na PC učebně na fakultě proběhne u doc. Suchánka v rámci jeho vypsaných zkouškových termínů • • • • Zkouška na fakultě •Ing. Radim Dolák, Ph.D. •dolak@opf.slu.cz •A405 • •Konzultační hodiny pro období výuky LS 2025 po předchozí domluvě emailem: •Úterý: 12:15-13:45 •Čtvrtek: 12:15-13:45 • Kontakty a způsob komunikace