Podnikání Základní názvosloví nutné pro úspěšné absolvování předmětu: Marketingový výzkum, data, informace, znalosti, typy dat, typy výzkumu. Proces výzkumu – fáze a jednotlivé kroky. Metody výzkumu – dotazování, pozorování, experiment. Praktická aplikace výzkumu – online výzkum, výzkum marketingového mixu, statistika ve výzkumu. Doporučená literatura: KOZEL, R., 2015. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0966-X. TAHAL, R., 2017. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8. MALHOTRA, N.K., NUNAN D. a D.F. BIRKS., 2017. Marketing Research: an applied approach. New York: Pearson. ISBN 978-1-292-10312-9. Podmínky: Zpracování eseje a její reflexe: 0 bodů – nepochopení podstaty tématu, neschopnost aplikování zjištěných znalostí 1 bod – zjištění nedostatků při zpracování eseje a při reakcích na téma v rámci reflexe 2 body - zjištění maximálně drobných nedostatků, schopnost rychlé reakce při reflexi · Odevzdání eseje do 1. 5. 2025 · Reflexe – v týdnu 5. 5. – 9. 5. 2025 Zpracování plánu výzkumu: · Vytvoření plánu výzkumu projektového týmu na svůj podnikatelský nápad (0-2 body) 0 bodů – nedostatečně popsaný plán výzkumu 1 bod – zjištění nedostatků při tvorbě plánu výzkumu 2 body – zjištění maximálně drobných nedostatků při odůvodnění jednotlivých kroků plánu výzkumu · Odevzdání plánu do 16. 5. 2025 Obhajoba plánu výzkumu: · Obhajoba plánu výzkumu projektového týmu ve formě prezentace max. 5 minut. Následná reflexe bude obsahovat zpětnou vazbu na prezentaci ze strany vyučujícího. Studenti následně budou reflektovat tvorbu plánu z jejich pohledu. · Obhajoba plánu výzkumu 19. 5. – 23. 5. 2025 Pro absolvování předmětu je nutné splnit všechny požadavky předmětu – odevzdat esej, plán výzkumu a jeho obhajoba. Bodování: 10 bodů – A 9 bodů – B 8 bodů – C 7 bodů – D 6 bodů – E 5-0 bodů - F