Podnikání v CR Ing. Patrik Kajzar, Ph.D. kancelář č. d. VB127 e-mail: kajzar@opf.slu.cz Literatura Povinná: •BERÁNEK, J., 2004. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-86724-02-6. •KUČEROVÁ, J. a J. ŠMARDOVÁ, 2016. Podnikanie v cetovnom ruchu. Bratislava: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-8168-396-1. •PALATKOVÁ, M. a kol., 2013. Management cestovních kanceláří a agentur. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3751-5. Doporučená: •HASSANIEN, A., C. DALE and A. CLARKE, 2010. Hospitality Business Development. Oxford: Elsevier L.t.d. ISBN 978-1-85617-69-5. •INDROVÁ, J. a kol., 2011. Kvalita ve službách cestovního ruchu. Praha: VŠE. ISBN 978-80-245-1766-7. •KOSMÁK, P., 2005. Hotelové podnikání a integrační procesy. Praha: VŠH. ISBN 978-80-86578-50-7. •PELLEŠOVÁ, P. a P. KAJZAR, 2016. Podnikání v hotelnictví. Studijní opora. Karviná: SU OPF. (k dispozici na univerzitním portále LMS Moodle) Témata sem. prací 1. Podnikatelské prostředí v cestovním ruchu Specifika okolí podniku (podnikatelského prostředí) a jeho členění. Charakteristika vnějšího prostředí podniku. Podsystémy okolí podniku. Hodnocení kvality podnikatelského prostředí. 2. Podnikání a podpora podnikání v cestovním ruchu Podnik a podnikání, formy podnikatelských struktur. Členění podniků, jeho cíle, funkce a činnosti v oblasti cestovního ruchu. Podpora podnikání v cestovním ruchu, subjekty poskytující podporu, koncepce státní politiky cestovního ruchu v České republice. 3. Podnikatelský záměr, produkt v turismu a jeho kvalita, standardy a hodnocení kvality Podnikatelský záměr, zásady a principy pro jeho zpracování. Vymezení jednotlivých částí podnikatelského záměru. Vymezení produktu cestovního ruchu, katalogová nabídka produktu. Kvalita a hodnocení kvality produktu v cestovním ruchu. Strategie prodeje produktu cestovních kanceláří a cestovních agentur. Struktura seminární práce Word – 7 stran, Prezentace 15 minut Ve wordu SP vložit do IS SU do 13. 12. 2020. Úvodní strana prezentace – název předmětu, vyučující, akademický rok, semestr, jméno studenta, číslo studenta Obsah Úvod • Teorie - maximálně 1/3 práce. • Praktická část - Konkrétní příklady podle obsahu sem. práce Závěr Seznam použitých pramenů – časopisy, knihy, fulltextové databáze (FOK), statistiky,…