Strategický workshop Jakkoliv nádherná je strategie, měli bychom se ohlédnout, jaké jsou výsledky. Účinným nástrojem k dosažení plánovaných cílů jsou strategické workshopy. Jejich cílem je tvorba a revize jakékoliv strategie pracovního týmu. Střední a vrcholový management, pro-změnové a projektové týmy, které pracují na strategických zadáních, využívají externí moderaci. Externí moderátor vede pracovní tým k definici strategických cílů v klíčových procesech a k jejich následnému rozkladu na měřitelné ukazatele. 1. Jak byste přeformulovali stávající strategii své profesní kariéry? 2. Jak byste vytvořili strategii svého pracovního týmu? 3. Jak byste definovali strategické projekty, které povedou k plnění vašich profesních cílů? 4. Jak zvýšíte spoluzodpovědnost členů svého pracovního týmu za plnění strategie? Výstupem strategického workshopu je definice a rozklad strategie pomocí strategických map, zadání strategických projektů a formulace strategických cílů s měřitelnými ukazateli až po úroveň strategií jednotlivců. Komunikační kampaň pak podpoří rozklad strategie napříč celým pracovním týmem a vysvětlí jeho členům další definované výstupy. S kým? Se soustředěním na obsah strategie, nejen na její metodiku a formu. Jak? Eliminací potenciálních konfliktů uvnitř pracovního týmu. Co bude následovat? Zreálnění strategie prostřednictvím akčního plánu. V jakém rozsahu? Dotažením strategie až k jejímu komunikačnímu konceptu. Kde? V uceleném řešení rozvoje pracovního týmu. Co je důležité vědět? Získání odborných konzultantů pro definované strategické projekty! AUTENTICITA – EGO – INTELEKTUÁLNÍ MYŠLENÍ – OSLAVA – TVOŘIVÉ MYŠLENÍ – ZRALOST