Interní školení na pracovišti Praxe je nejlepší učitelka. Na mnoha pracovištích řeší potřebu zefektivnění zaškolení nových i stávajících zaměstnanců jak na tréninkových linkách, tak přímo ve výrobě za provozu. Hledají rychlé a účinné řešení, díky kterému interní školitelé rychle zlepší tréninkové metody. Interní školitelé potřebují najít okamžitá zlepšení a získat potřebnou metodickou oporu, díky které budou rychle reagovat na změny. 1. Jak zformovat tým zkušených interních školitelů ve výrobě? 2. Jak zrychlit proces zaškolování nováčků? 3. Jak může interní školitel rychle reagovat na potřeby výroby? 4. Jak řešit přeškolování zaměstnanců při změnách? 5. Jak eliminovat snižování produktivity kvůli opakovaným chybám? Interní školitelé potřebují otevřenou zkušenost, že nováčky lze zaškolit krátce, rychle a efektivně systémem „pokus-oprava“ pomocí principu „mini-max“ (minimální úsilí – maximální efekt). Naučit se pracovat s nováčky efektivně, získat větší nadhled, vědět, v čem ubrat a kde přidat v sebejistotě, včetně naznačení cest a způsobů interních školení. S kým? S interními supervizory. Jak? Formováním zkušeností ve výrobě. Co bude následovat? Přeškolování zaměstnanců při změnách. V jakém rozsahu? Při zvyšování pracovní produktivity. Kde? Ve výrobě na pracovišti. Co je důležité vědět? Aplikace principu „mini-max“ lze systémem „pokus-oprava“! LPĚNÍ NA MINULOSTI – OBAVY – ODKLÁDÁNÍ – POMÍJIVOST – UZDRAVOVÁNÍ – ZRANITELNOST