Řízení pracovních porad Jednoduché neznamená prostoduché. 1. Jsou vaše pracovní porady takové, jaké je potřebujete mít? 2. Fungují vám efektivně? 3. Jsou interaktivní a splňují svůj cíl? 4. Jsou na pracovních poradách správní lidé, nebo je to pro ně ztracený čas? 5. Dostávají všichni zúčastnění jasné informace a prostor pro své podněty? Pracovní porada je jedním ze základních nástrojů nejen manažerů, ale všech pracovníků. Jedná se o příležitost, kdy mohou svému týmu prezentovat novou vizi a získat pro ni ostatní účastníky. Jedná se o prostor pro stanovení cílů, plánování jejich naplňování a kontrolu jejich realizace. Pracovní porada je místem pro ocenění mimořádných výsledků a motivací, když se zrovna nedaří. Mějme pracovní poradu takovou, jakou potřebujeme. S kým? Se standardami vedení pracovních porad. Jak? Zvládáním moderace pracovních porad. Co bude následovat? Zapojení ostatních účastníků do průběhu pracovní porady. V jakém rozsahu? Ve zvýšené kvalitě a efektivně. Kde? Na praktických cvičeních lze vyzkoušet různé vedení pracovních porad. Co je důležité vědět? Jak splnit cíle a výstupy z pracovní porady následnou prací! MOŽNOSTI – NASLOUCHÁNÍ – KREATIVITA – ORIGINALITA – VYKROČENÍ – ÚSPĚCH