Dosavadní úkoly z přednášek E-marketingu 1. Přednáška (Obsahový marketing) · Vyberte si některou ze svých oblíbených společností a analyzujte, jaký obsah dělají. · Proč podle vás dělají právě tento obsah? · Optikou nově nabitých znalostí – jaký obsah by měla vaše vybraná firma dělat a proč? · Pro zvolený subjekt navrhněte obsahovou strategii a jaký konkrétní obsah by měli dělat a proč. Možné subjekty: SU OPF, Petrof klavíry, hodinky Prim. 2. Přednáška (Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí) · Vyhledejte na crowdfundingovém portálu produkt nebo službu, která vás zaujme. · Projděte seznam nástrojů e-marketingu se kterými jste se seznámili na přednášce. · Navrhněte, které nástroje byste využili a proč? · V jakém poměru byste rozdělili celkový marketingový rozpočet? 3. Přednáška (Produktové ekosystémy a crowdsourcing) · Přemýšlejte o ekosystémech – které ekosystémy znáte kromě zmíněných Apple, Google, Microsoft? · Kde vzniká hodnota v ekosystémech? · Jak byste využili výhody ekosystému pro malou firmu v ČR? · Najděte české crowdfundingové portály. · Podívejte se na kampaně a zjistěte, proč jsou ne/úspěšné. 4. Přednáška (Cena v onlinu) · Vyberte si jakoukoliv část dnes probírané problematiky a najděte příklady na internetu, kde popíšete jak a proč to funguje, a jak by to měly využít malé české firmy. 5. Přednáška (Online nástroje marketingové komunikace) · Popřemýšlejte nad těmito příklady virálního obsahu a určete, v čem spočívá jejich virálnost? · https://www.youtube.com/watch?v=316AzLYfAzw · 55 milionů shlédnutí · https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=cBlRbrB_Gnc · 13 milionů shlédnutí · https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=ynvKWYvyCqw · 20 milionů shlédnutí · https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=FHtvDA0W34I · 42 milionů shlédnutí 6. Přednáška (Proces akvizice zákazníka na internetu) · Jaké konverzní prvky můžete najít na stránce: http://www.skoda-auto.cz/ a https://www.avon.cz/ · Proklikejte weby v rychlosti (12 minut) a vypište si poznámky · Vraťte se ke stránkám Škodovky a Avonu. · Optikou nově získaných informací o STDC modelu posuďte, kolik toho v jednotlivých fázích modelu svým zákazníkům na webu nabízí. · Připravte případovou studii (obrázek webu, jako na přednášce, kde nastíníte jednotlivé prvky STDC), kterou vložíte také do své SP. 7. Přednáška (Sociální média a sociální sítě) · Najeďte si na stránku http://fbalyzer.wisdomtech.sk/ · Vyberte si vám sympatické odvětví · Najděte 5 konkurentů vaší oblíbené značky · Analyzujte důležité parametry pro správu profilu na Facebooku · Připravte report