Tvorba seminární práce Ing. Radka Bauerová, Ph.D. CÍLE SEMINÁŘE 1.Představit konkrétní požadavky na SP a prezentaci zpracovaných úkolů 2.Rozdělení studentů do týmů ZPŮSOB VÝUKY SEMINÁŘŮ Z E-MARKETINGU Na přednáškách obdržíte úkoly, které budete zpracovávat přímo s vyučujícím v seminářích. Pro svou seminární práci si ve skupině 2-3 studentů vyberete 3 úkoly, které odevzdáte ve Wordu do konce semestru do IS. Na závěr semestru (poslední dva semináře) si každý student vybere jeden zpracovaný úkol, který odprezentuje v hodině formou pitche. V případě zavedení online výuky (pouze za předpokladu, že takové nařízení bude vyhlášené při zhoršující se epidemické situaci!) bude vyučující dostupný online prostřednictvím MS Teams – týmu „Bauerová – konzultace“ pro diskuzi se studenty v obvyklých časech seminářů dle rozvrhu . ZPRACOVÁVÁNÍ SP - POŽADAVKY •V seminární práci studenti každý z vybraných 3 úkolů zpracují na cca 2 strany (Times New Roman 12, standardní okraje). •Pro zpracování seminární práce platí pravidla platná na OPF SLU (úvodní strana, formát citací, úvod a závěr, seznam literatury, formátování atd.). •V závěru semestru si každý student ze skupiny vybere 1 z těchto zpracovaných úkolů a pokusí se jej formou pitche odprezentovat. Celkem mohou studenti za seminární práci a pitch získat maximálně 15 bodů. ROZDĚLENÍ DO TÝMŮ Utvořte si prosím týmy a zapište se do seznamu na konkrétní den, ve kterém budete chtít prezentovat J