E-marketing Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 3 CÍLE SEMINÁŘE 1.Poskytnout informace k rozdělení studentů do týmů a možnost rozdělení u studentů, kteří nebyli na předchozím semináři. 2.Konzultovat úkol č. 1 ROZDĚLENÍ DO TÝMŮ Pokud jste si ještě nevytvořili týmy pro SP v minulém semináři, anebo jste na tomto semináři nebyli, tak je stále možnost si tým sestavit. Pokud víte s kým chcete být v týmu, stačí tuto informaci napsat e-mailem a já Vás následně dopíši do seznamu týmů, který je k dispozici na IS SU ve složce semináře. J ZADÁNÍ ÚKOLU Č. 1 1.Vyhledejte na crowdfundingovém portálu produkt nebo službu, která vás zaujme. 2.Projděte seznam nástrojů e-marketingu se kterými jste se seznámili na přednášce. 3.Navrhněte, které nástroje byste využili a proč? 4.V jakém poměru byste rozdělili celkový marketingový rozpočet? Webová stránka Sociální média SEO Mobilní marketing Webináře Obsahový marketing Placené reklamy Email kampaně Newsletter 100% Jaké znáte nástroje e-marketingu? > Odkaz na nahrávaný seminář https://web.microsoftstream.com/video/b3d282c7-b618-4404-b380-fa87eafacf67