E-marketing Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 4 CÍLE SEMINÁŘE 1.Konzultovat úkoly z těchto přednášek: •Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí •Obsahový marketing • ZADÁNÍ ÚKOLU z přednášky „Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí“ 1.Vyhledejte na crowdfundingovém portálu produkt nebo službu, která vás zaujme. 2.Projděte seznam nástrojů e-marketingu se kterými jste se seznámili na přednášce. 3.Navrhněte, které nástroje byste využili a proč? 4.V jakém poměru byste rozdělili celkový marketingový rozpočet? Webová stránka Sociální média SEO Mobilní marketing Webináře Obsahový marketing Placené reklamy Email kampaně Newsletter 100% Jaké znáte nástroje e-marketingu? > ZADÁNÍ ÚKOLU z přednášky „Obsahový marketing“ 1.Vyberte si některou ze svých oblíbených společností a analyzujte, jaký obsah dělají. 2.Proč podle vás dělají právě tento obsah? 3.Optikou nově nabitých znalostí – jaký obsah by měla vaše vybraná firma dělat a proč? 4.Pro zvolený subjekt navrhněte obsahovou strategii a jaký konkrétní obsah by měli dělat a proč. Možné subjekty: SU OPF, Petrof klavíry, hodinky Prim. Odkaz na nahrávaný seminář https://web.microsoftstream.com/video/9d037c66-65dc-4837-80ca-034550e0afb7