V čase zkoušky se zde objeví zadání zkoušky ve Wordu. Soubor si stáhnete na svůj počítač. Do tohoto souboru vyplníte správné odpovědi na otázky 1-12, soubor pojmenujte svým příjmením. Otázku 13 poté vypracujte samostatně v prostředí MS Visual Studio. Adresář projektu a vyplněný soubor zkoušky zazipujte do jednoho souboru a nahrajte zde do odevzdávárny. Řešení zkoušky odevzdejte nejpozději do 16:15.
Máte zapnutý náhled celé osnovy, zpět na běžné zobrazení.
Načítání a prohlížení osnovy může být v závislosti na množství obsahu pomalejší.
Zkoušky
Blok 1
- Sylabus: odkaz na sylabus
kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem
na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
- Rozvrh, vyučující (vč. odkazu na osobní karty), souhrn kurzu (zkoušky, body ...) naleznete po přihlášení do IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídku u daného kurzu.
Obsah tutoriálů:
Blok 1 - informace o kurzu, studijní materiály, požadavky na absolvování, základy programování.
Blok 2 - seznámení s historickým vývojem programování, strukturovaným a objektovým programováním, základními pojmy objektového programování třídami jako jsou třídy, objekty, atributy, metody či konstruktory. Detailněji bude tento tutoriál zaměřen na zapouzdření objektů a modifikátory přístupu. Součástí budou i základy práce ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio a základní struktura programu v C#.
Blok 3 - seznámení s dědičností a polymorfismem. Zaměřen bude na dědičnost atributů a metod, dědičnost konstruktorů, virtuální metody, předdefinované virtuální metody, abstraktní třídy, rozhraní, přetěžování operátorů a indexery.
Blok 4 - seznámení s knihovnami tříd a grafickým uživatelským rozhraním. Zaměřen bude na vytváření knihoven tříd, využití externích knihoven, řešení s více projekty, jmenné prostory, regiony, strukturované komentáře, generování XML dokumentace a serializaci objektů. Dále se seznámíme s aplikacemi typu Windows Forms, formuláři, komponentami, ovládacími prvky, komunikací mezi ovládacími prvky, zpracováním vstupu od uživatele, systémovými dialogy, událostně řízeným programováním a zpracováním výjimek.
Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:
- pro veřejnou komunikaci mezi studenty nebo studenty a vyučujícím můžete využít diskuzní fórum: Novinky a obecná komunikace - zvažte zasílání příspěvky e-mailem (viz nápověda: Jak si zapnu přeposílání nových příspěvků z diskusního fóra e-mailem?)
- vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnou on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
- ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční (on-line) výuku
100b - 90b = A 89b - 80b = B 79b - 70b = C 69b - 65b = D 64b - 60b = E 59b - 0b = F
Blok 2
Blok 3
Blok 4