Máte zapnutý náhled celé osnovy, zpět na běžné zobrazení.
Načítání a prohlížení osnovy může být v závislosti na množství obsahu pomalejší.
Hlavní studijní opora
Klepek a Starzyczná 2017: Marketing
Kapitola obsahuje:
1
Web
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
PDF
Blok 1: Organizace výuky, komunikace, hodnocení
Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Osobní stránka vyučujícího v IS SU - rozvrh, kontakty ...
Organizace kurzu/předmětu
V tutoriálech probereme teoretické a praktické aspekty marketingu. V seminární práci pak použijete představené koncepty na konkrétních situacích.
Komunikace
Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:
- komunikace v příslušném týmu v MS-Teams
- vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnou on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
- ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční výuku, tedy tutoriály
Podmínky absolvování
Části hodnocení:
- Seminární práce 40b
- Ústní zkouška 60b
Hodnocení podle dosažených bodů:
Body
Známka
Slovní hodnocení
90 - 100
A
Výborně
80 - 89
B
Velmi dobře
70 - 79
C
Dobře
65 - 69
D
Uspokojivě
60 - 64
E
Dostatečně
0 - 59
F
Nedostatečně
Literatura
- KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
- KARLÍČEK, M. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 2013, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. info
- KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
Blok 2: První tutoriál
Rychlý náhled
Obsah prvního tutoriálu
- Základy lidského rozhodování
- Hodnota, potřeba, poptávka
- Marketingový mix
1. Tutoriál Marketing
Prezentace prvního tutoriálu. Jedná se o materiál, který je každý rok aktualizován, proto prosím berte na zřetel, že v průběhu studia budete mít v materiálech nasdílenu také aktuální verzi. Zásadní koncepty, ale zůstávají nezměněny.
Jaký je rozdíl mezi marketingem a marketingovou komunikací?
Jaký je rozdíl mezi marketingovou komunikací a reklamou?
Jaký je rozdíl mezi potřebou a přáním?
Blok 3: Druhý tutoriál
Rychlý náhled
Obsah druhého tutoriálu
- Marketingové prostředí
- Marketingový výzkum
- Segmentace - targeting - positioning
2. Tutoriál Marketing
Prezentace prvního tutoriálu. Jedná se o materiál, který je každý rok aktualizován, proto prosím berte na zřetel, že v průběhu studia budete mít v materiálech nasdílenu také aktuální verzi. Zásadní koncepty, ale zůstávají nezměněny.
Blok 4: Třetí tutoriál
Rychlý náhled
Obsah třetího tutoriálu
- Produkt
- Cena
- Propagace
- Distribuce
3. Tutoriál Marketing
Prezentace prvního tutoriálu. Jedná se o materiál, který je každý rok aktualizován, proto prosím berte na zřetel, že v průběhu studia budete mít v materiálech nasdílenu také aktuální verzi. Zásadní koncepty, ale zůstávají nezměněny.