Marketing (kombinovaná forma)

Blok 1: Organizace výuky, komunikace, hodnocení

Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Osobní stránka vyučujícího v IS SU - rozvrh, kontakty ...
Organizace kurzu/předmětu
V tutoriálech probereme teoretické a praktické aspekty marketingu. V seminární práci pak použijete představené koncepty na konkrétních situacích.
Komunikace

Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:

  • komunikace v příslušném týmu v MS-Teams
  • vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnou on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
  • ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční výuku, tedy tutoriály

Podmínky absolvování

Části hodnocení:
  • Seminární práce 40b
  • Ústní zkouška 60b

Hodnocení podle dosažených bodů:

  • Body

    Známka

    Slovní hodnocení

    90 - 100

    A

    Výborně

    80 - 89

    B

    Velmi dobře

    70 - 79

    C

    Dobře

    65 - 69

    D

    Uspokojivě

    60 - 64

    E

    Dostatečně

    0 - 59

    F

    Nedostatečně

Literatura
  • KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
  • KARLÍČEK, M. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 2013, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. info
  • KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info