„Pravidla hry“  Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Úvodní seminář 30. 9. 2021 CÍLE ÚVODNÍHO SEMINÁŘE 1. Podat základní informace o vyučujícím a možnosti konzultací 2. Představit požadavky pro úspěšné absolvování předmětu 3. Informovat o způsobu výuky předmětu 4. Představit konkrétní požadavky na SP a prezentaci zpracovaných úkolů 5. Rozdělení studentů do týmů INFORMACE O VYUČUJÍCÍ A KH Ing. Radka Bauerová, Ph.D. E-mail: bauerova@opf.slu.cz Konzultační hodiny: úterý od 11:25 do 12:10 čtvrtek od 13:05 do 14:40 (kromě 30.9., 28.10. a 25.11.) Místnost: B 301 Online konzultační hodiny: V případě potřeby studentů, kteří budou v karanténě bude možné konzultovat přes MS Teams po předchozí domluvě e-mailem nebo přes chat v MS Teams. → tým s názvem: „Bauerová – konzultace“. Kód pro vstup do týmu: ppfm7ar POŽADAVKY NAABSOLVOVÁNÍ PŘEDMĚTU 1. Zpracování seminární práce – možnost získat až 15 bodů 2. Písemná zkouška – možnost získat až 40 bodů 3. Minimální účast na seminářích je 50 % Celkové hodnocení: seminární práce + závěrečný písemný test A (1) 55 - 52 bodů B (1,5) 51 - 48 bodů C (2) 47 - 43 bodů D (2,5) 42 - 38 bodů E (3) 37 - 33 bodů F (4) 32 - 0 bodů ZPŮSOB VÝUKY SEMINÁŘŮ Z E-MARKETINGU  Na semináři studenti aktivně vypracovávají své seminární práce o aplikaci moderních metod emarketingu ve fungování konkrétní firmy.  Vyučující má na semináři roli facilitátora, se kterým studenti vedou diskuzi v rámci zpracovávaných SP. Vyučující tak průběžně dohlíží a radí studentům v rámci zpracovávané oblasti. V případě zavedení online výuky (pouze za předpokladu, že takové nařízení bude vyhlášené při zhoršující se epidemické situaci!) bude vyučující dostupný online prostřednictvím MS Teams – týmu „Bauerová – konzultace“ pro diskuzi se studenty v obvyklých časech seminářů dle rozvrhu. ZPŮSOB VÝUKY SEMINÁŘŮ Z E-MARKETINGU  Na přednáškách obdržíte úkoly, které budete zpracovávat v seminářích s vyučující v roli facilitátora.  Pro svou seminární práci si ve skupině 2-3 studentů vyberete 3 úkoly, které odevzdáte ve Wordu do konce semestru do IS.  Na závěr semestru (poslední dva semináře) si každý student vybere jeden zpracovaný úkol, který bude prezentovat sám za sebe v hodině formou pitche. Co je to elevator pitch? Jedná se o prezentaci ve výtahu, tedy krátkou souhrnnou prezentaci, která rychle a jednoduše představuje myšlenku. Tento způsob prezentace vznikl v USA a původně se jednalo o prezentaci spolucestujícímu během cesty výtahem, tedy přibližně za dobu třiceti sekund až dvou minut. ZPRACOVÁVÁNÍ SP - POŽADAVKY  V seminární práci studenti zpracují každý úkol z vybraných 3 úkolů na cca 2 strany (Times New Roman 12, standardní okraje).  Pro formátování seminární práce se držte pokynu děkana č. 02/2020 (tento pokyn děkana máte vložený v IS spolu se šablonou k SP)  V závěru semestru si každý student ze skupiny vybere jeden zpracovaný úkol a pokusí se jej formou pitche odprezentovat.  Celkem mohou studenti za seminární práci a pitch získat maximálně 15 bodů. ROZDĚLENÍ DO TÝMŮ Utvořte si prosím týmy a zapište se do seznamu na konkrétní den, ve kterém budete chtít prezentovat 