E-marketing Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 3 6. 10. 2021 CÍLE SEMINÁŘE 1. Zopakovat si základní pojmy z přednášky formou testových otázek 2. Konzultovat úkoly z těchto přednášek: • Obsahový marketing • Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí ROZDĚLENÍ DO TÝMŮ Pokud jste si ještě nevytvořili týmy pro SP v minulém semináři, anebo jste na tomto semináři nebyli, tak je stále možnost si tým sestavit a zapsat se do seznamu týmů. ☺ RYCHLÝ TESTÍK Z PROBRANÉ PROBLEMATIKY Otázka č. 1: Jaké nástroje e-marketingu znáte? Webová stránka Sociální média SEO Mobilní marketing Webináře Obsahový marketing Online reklamy Email kampaně Newsletter RYCHLÝ TESTÍK Z PROBRANÉ PROBLEMATIKY Otázka č. 2: Co je SEO a proč je důležitá? ➢ Optimalizovaná stránka má větší šanci umístit se výše ve výsledcích vyhledávání ➢ 75% uživatelů nikdy nenahlédne na druhou stránku výsledků vyhledávání. SEO – optimalizace webu pro vyhledávače RYCHLÝ TESTÍK Z PROBRANÉ PROBLEMATIKY Otázka č. 3: Spojte odpovídající dvojce: B) Webináře A) Mobilní marketing 2) Statické nebo dynamické reklamy, SMS nebo MMS. 3) Efektivní na B2B trhu jako nástroj získávání zpětné vazby. Vysoce účinný nástroj u produktů se kterými je spojena určitá expertní znalost. C) Obsahový marketing 1) Zajímavý obsah fungující s využitím dalších nástrojů jako je linkbuilding, SEO, PPC, remarketing a sociální sítě. RYCHLÝ TESTÍK Z PROBRANÉ PROBLEMATIKY Otázka č. 3: Spojte odpovídající dvojce: E) Remarketing D) Online reklama 5) Znovuoslovení těch, kteří již jednou byli na webových stránkách. 6) Bannery, popupy, buttons, Adwords, Sklik, Facebook. F) Newsletter 4) Forma emailové kampaně pro odběratele jejímž cílem je prodej, podpora značky nebo budování vztahu. ZADÁNÍ ÚKOLU z přednášky „Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí“ 1. Vyhledejte na crowdfundingovém portálu produkt nebo službu, která vás zaujme. 2. Projděte seznam nástrojů e-marketingu se kterými jste se seznámili na přednášce. 3. Navrhněte, které nástroje byste využili a proč? 4. V jakém poměru byste rozdělili celkový marketingový rozpočet? Webová stránka Sociální média SEO Mobilní marketing Webináře Obsahový marketing Placené reklamy Email kampaně Newsletter 100%Jaké znáte nástroje e-marketingu?