E-marketing Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 7 11. 11. 2021 CÍLE SEMINÁŘE 1. Zopakovat si základní pojmy z přednášky formou testových otázek 2. Konzultovat úkoly z těchto přednášek: • Obsahový marketing • Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí • Vybrané online nástroje mar. komunikace • Cenové strategie a taktiky v rámci E- marketingu • Proces akvizice zákazníka na internetu RYCHLÝ TESTÍK Z PROBRANÉ PROBLEMATIKY Otázka č. 1: Co je to konverze? Jedná se o situaci, kdy návštěvník webové stránky vykoná provozovatelem žádanou akci, která má obchodní užitek (návštěvník webu splní některý z cílů webu). Například změna návštěvníka na zákazníka u e-shopu, nebo objednání zkušební jízdy u prodejce automobilů… RYCHLÝ TESTÍK Z PROBRANÉ PROBLEMATIKY Otázka č. 2: Co je to model STDC? Popište jej. Pokud je web zaměřený jen na prodej, nemluvíte ke skupině v jiné fázi rozhodování než té, která je již v podstatě rozhodnutá (děláte DO business). Díky webu ale přece můžeme efektivně mluvit na zákazníka i tehdy, když právě nenakupuje. SEE THINK DO CARE Zákazníci, kteří ještě neuvažují o nákupu – oslovujeme všechny potenciální zákazníky Zákazníci přemýšlejí a vyhledávají informace o produktech a službách – radíme, v čem jim může daný produkt pomoci Zákazníci jsou rozhodnuti o nákupu určitého produktu– přesvědčujeme v čem je naše nabídka nejlepší Aktuální zákazníci – úkolem je z nich vytvořit zákazníka loajálního ZADÁNÍ ÚKOLU z přednášky „Cena v onlinu“ 1) Jaké konverzní prvky můžete najít na stránce: http://www.skoda-auto.cz/ a https://www.avon.cz/ Vypište si poznámky 2) Vraťte se ke stránkám Škodovky a Avonu. Optikou nově získaných informací o STDC modelu posuďte, kolik toho v jednotlivých fázích modelu svým zákazníkům na webu nabízí. Připravte případovou studii, kterou budete prezentovat na Facebooku ve skupině Marketing OPF Karviná.