E-marketing Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 9 25. 11. 2021 CÍLE SEMINÁŘE 1. Zopakovat si základní pojmy z přednášky formou testových otázek 2. Konzultovat úkoly z těchto přednášek: • Obsahový marketing • Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí • Vybrané online nástroje mar. komunikace • Cenové strategie a taktiky v rámci E-marketingu • Proces akvizice zákazníka na internetu • Prezentace firmy pomocí webové stránky • Analýza zákazníka a marketingový výzkum na internetu. E-mailing. PRAKTICKÁ UKÁZKA EYE-TRACKINGU Eye-trackingový systém Gazepoint ZADÁNÍ ÚKOLU z přednášky „ Analýza zákazníka a marketingový výzkum na internetu. E-mailing“ Úkol 1 ➢ Najděte a popište využití mobilního marketingu na konkrétním příkladu firmy. ➢ Vysvětlete, jak to mohou využít malé firmy v ČR. ZADÁNÍ ÚKOLU z přednášky „Analýza zákazníka a marketingový výzkum na internetu. E-mailing“ Úkol 2 ➢ Najděte a popište využití e-mailingu na konkrétním příkladu firmy. ➢ Vysvětlete, jak to mohou využít malé firmy v ČR.