Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti 3. seminář Ing. Ondřej Mikšík 13.10.2021 •Warm-up •Makroprostředí •Mikroprostředí •SWOT •Praktický úkol • Obsah csvukrs •Utvořte dvojice potřeba - přání •5 minut na zpracování • • •Získat praktické zkušenosti z marketingu, naučit se řídit auto, zapojit se do BGA, zapadnout mezi ostatní, učebnice japonštiny, koupit si iPhone 13, naučit se něco nového, pravidelný pohyb, kurz autoškoly, permanentka do fitka, potkat nové lidi, koupit lístky na hudební festival • Warm-up csvukrs Warm-up csvukrs Obsah obrázku text Popis byl vytvořen automaticky Prostředí kolem podniku • 4 • 3 • 2 • 1 Podnik - 1 Interní prostředí - 2 Mikroprostředí - 3 Makroprostředí - 4 csvukrs •PESTLE analýza •Z čeho se skládá? • •PESTLE – Politické, Ekonomické, Socio-kulturní, Technologické, Legislativní, Ekologické Makroprostředí csvukrs •3C analýza •Co zkoumá? • •3C – Customers (zákazníci), Competition (konkurence), Collaborators (spolupracovníci) –Collaborators – dodavatelé a odběratelé Mikroprostředí csvukrs •Sestavena na základě předchozích analýz makro a mikroprostředí •Upozorňuje na klíčové silné a slabé stránky organice a také na příležitosti a hrozby, kterým firma čelí • •SWOT – Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats SWOT analýza csvukrs •Máte 20 minut •Rozdělte se do skupin po 3-4 studentech •Projděte si SWOTku, kterou jste dostali •Najděte chyby; určete, proč k nim došlo; chyby opravte •Body získá každý, kdo bude mít cvičení správně Praktický úkol za body csvukrs Ylävitonen mehiläinen Děkuji za pozornost