Přínosy a bariéry CRM Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 4 13. 10. 2021 CÍLE SEMINÁŘE 1. Krátký test pro zopakování vývojových změn v marketingu 2. Cvičení orientované na identifikaci cíle, přínosů a bariér CRM PROCVIČENÍ TEORETICKÝCH ZNALOSTÍ Z PŘEDNÁŠKY – rychlý test: 5 – 10 minut PROCVIČENÍ TEORETICKÝCH ZNALOSTÍ Z PŘEDNÁŠKY ➢ Udržet si zákazníka – loajalita ➢ Poznat nejvyšší hodnotu zákazníka ➢ Zvyšovat hodnotu vnímanou zákazníkem ➢ Zaměřit se na ty vlastnosti výrobků, které pokládá zákazník za nejdůležitější Jaké jsou hlavní úkoly CRM? PROCVIČENÍ TEORETICKÝCH ZNALOSTÍ Z PŘEDNÁŠKY D-CRM Přiřaďte správně pojmy a jejich charakteristiky: E-CRM L-CRM K-CRM P-CRM S-CRM V-CRM Diferencované řízení vztahů se zákazníky Řízení vztahů se zákazníky pomocí elektronických kontaktů Vedení zákaznických vztahů Řízení vztahů s klíčovými zákazníky Řízení vztahů s partnery Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím tvorby sociálních sítí Řízení vztahů se zákazníky na základě tvorby hodnoty. CVIČENÍ – Identifikace cíle, přínosů a bariér CRM 1) Definujte, jaký je cíl CRM 2) U každé případové studie určete, jaké jsou přínosy zavedení CRM pro konkrétní firmu 3) U každé případové studie určete, jaké jsou přínosy zavedení CRM pro zákazníka. 4) U každé případové studie zkuste popsat, jaké bariéry se mohly při zavádění CRM vyskytnout. Týmová práce: 2 – 4 studenti. Předpokládaná časová náročnost: ➢ Zpracování: 20 minut ➢ Diskuze: 10 minut V týmu si přečtěte případové studie zaměřené na implementaci CRM do prostředí konkrétních firem. V tomto cvičení postupujte následovně: ÚKOLY NA PŘÍŠTÍ SEMINÁŘ 1. Z přednášky si zopakujte problematiku hodnoty v marketingu a loajality zákazníků Děkuji za pozornost ☺ Máte dotazy?