Při zjišťování dvou různých způsobů reklamy u určitého druhu zboží byly získány následující údaje: obrat (tis.Kč) rádio a televize (tis.Kč) noviny (tis.Kč) 1119 0 40 a) Odhadněte parametry regresní přímky popisující průběh 625 25 25 závislosti obratu (y) na velikosti prostředků vydaných za reklamu 971 30 30 v rádiu a televizi (x1) a charakterizujte těsnost této závislosti. 1177 35 35 982 40 25 b) Odhadněte parametry lin.regresní funkce y= bo+b1x1+b2x2 1577 45 45 popisující závislost obratu (y) na velikosti vydaných prostředků 914 50 0 za reklamu v rádiu a televizi (x1) a na velikosti výdajů za reklamu 1330 55 25 v novinách (x2) a charakterizujte těsnost závislosti. 1436 60 30 1741 65 35 "c) Rozhodněte, zda zavedení další vysvětlující proměnné významně" 1717 70 40 přispělo k výstižnosti modelu. "d) Určete 95% intervaly spolehlivosti pro regresní parametry b1,b2." "e) Proveďte bodový odhad velikosti obratu, vydá-li se na reklamu " v rádiu a televizi 40 tis.Kč a na reklamu v novinách 35 tis.Kč.