Formální úprava seminární práce Písmo: Times New Roman, 12 Řádkování: 1 Počet stran: není stanoven, záleží na kvalitě Číslovat kapitoly! Seminární práce musí odpovídat formálním požadavkům v rámci pokynu děkana č. 02/2020 Úpravy, zveřejňování a ukládání závěrečných prací (pokyn je dostupný na webových stránkách školy). V tomto pokynu naleznete další požadavky na formální úpravu jak textu samotného, tak také tabulek, obrázků, či použitých literárních zdrojů. Odevzdání: odevzdat v IS – bude vytvořena odevzdávárna s názvem „Seminární práce“, kde odevzdá vždy jeden člen týmu SP (v názvu SP je třeba uvést příjmení všech autorů, například takto: SP_Starzyczna_Bauerova) struktura práce (příkladem je projekt maloobchodní jednotky, reálný či fiktivní) Titulní list Obsah (čísla stran) Úvod (maloobchod a jeho význam, cíl práce – srovnání teorie s praxí) 1 Představení firmy 2 Exteriér prodejny 2.1 Architektonické řešení a umístění 2.2 Vstupní prostory 2.3 Výkladní skříně (pokud jsou) 2.4 Parkovací plochy a servisní zařízení 3 Interiér prodejny 3.1 Dispoziční řešení (zakreslit a vysvětlit slovně) 3.2 Vnitřní design (nákupní atmosféra, osvětlení, barvy, hudba, hluk, obchodní zařízení…) 4 Zboží 4.1 Zboží jako obchodní sortiment a technologická skupina 4.2 Zboží a způsoby prezentace na prodejní ploše Závěr (vyhodnocení srovnání, vlastní názor) Prameny a literatura Přílohy (dispoziční řešení prodejny a prodejní plochy) STRUKTURA PRÁCE (postavení maloobchodní či velkoobchodní firmy na trhu) Titulní list Obsah (čísla stran) Úvod 1 Základní charakteristika firmy 2 Strategie 2 Obchodní sortiment 3 Typy prodejen (typy skladů) 4 Zajímavosti Závěr Použitá literatura Přílohy Podobně postupujte při výběru e-shopu. Halina Starzyczná Radka Bauerová